اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن دو بازیکن محروم دارد

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن برای مصاف با تیم نفت آبادان دو بازیکن کلیدی خود را به همراه ندارد اما تیم سپاهان بازیکن محرومی ندارد.

ذوب‌آهن دو بازیکن محروم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه هفته جاری در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود و در یکی از این دیدارها تیم ذوب‌آهن در آبادان به مصاف نماینده این شهر می‌رود.

فرهاد کاظمی برای این دیدار سعید عبدالله پور و مسعود همامی را به دلیل سه کارته شدن در اختیار ندارد اما می‌تواند سایر بازیکنانش را در خدمت داشته باشد.

تیم سپاهان نیز در هفته شانزدهم در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم داماش می‌رود اما بر اساس اعلام سازمان لیگ بازیکن محرومی را ندارد و دست کرانچار برای به میدن فرستادن ترکیب مورد نظرش باز است.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن در حال حاضر با 12 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و با توجه به وضعیت موجود، به نظر می‌رسد نیم فصل نخست را با رتبه ضعیفی به پایان ببرد.

تیم سپاهان نیز پس از برتری برابر گهر درود در حال حاضر با 27 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای گرفته است و تنها در صورت لغزش استقلال می‌تواند به قهرمانی در نیم فصل امیدوار باشد.

انتهای پیام/63001/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول