اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم

نوجوانان صبا به ذوب آهن باختند

خبرگزاری فارس: دومین شکست تیم نوجوانان صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر ذوب آهن اصفهان رقم خورد.

نوجوانان صبا به ذوب آهن باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور همچون هفته اول بازی‌ها برای تیم فوتبال نوجوانان صبای قم خوش یمن نبود و صبایی‌ها در میهمانی حریف اصفهانی خود بازی را واگذار کردند.

فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار صبای قم در سومین بازی خارج از خانه این فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان در شهر اصفهان میهمان تیم ذوب آهن بودند و در پایان دیداری البته جذاب و مهیج، بازی را با حساب سه بر یک به حریف باختند.

بعد از بازی خارج از خانه با تیم‌های نوجوانان استقلال اهواز و حافظ شیراز، این سومین بازی صبای قم در خانه حریفان لیگ برتری حاضر در گروه دوم مقدماتی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور بود که به دومین باخت صبا منجر شد.

صبا در حالی که ترکیبی از بهترین‌های فوتبال نوجوانان قم را در اختیار دارد در هفته دوم بازی‌های این فصل نیز در یک مسابقه خانگی برابر تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به میدان رفته و آن بازی را با پیروزی سه بر دو پشت سر گذاشته بود.

با این حال حکایت بازی هفته چهارم با دیگر دیدارها فرق داشت زیرا ذوب آهن یکی از رقبای صبای قم در بالای جدول بود که با کسب پیروزی سه بر یک برابر صبا خود را به نزدیکی تیم‌های صدرنشین استقلال اهواز و فولاد خوزستان رساند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم این بازی را در حالی واگذار کرد که در سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه برابر تیم فوتبال نوجوانان حافظ شیراز به میدان رفته و در پایان مقابل میزبان خود به تساوی یک بر یک رسیده بود و البته در هفته نخست نیز با سه گل در میهمانی تیم استقلال اهواز شکست خورده بود.

با نتایجی که در هفته چهارم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور رقم خورد، در گروه دوم هم‌اکنون فولاد خوزستان و استقلال اهواز با 9 امتیاز اول و دوم هستند و ذوب آهن اصفهان با هفت امتیاز در مکان سوم جای دارد، ضمن اینکه صبای قم، حافظ شیراز و نفت و گاز گچساران هر کدام چهار امتیازی هستند و در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول