اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

اولویت اصلی بهزیستی توانمند‌سازی افراد آسیب‌پذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت خدمات توانبخشی و پیشگیری از معلولیت‌ها را از وظایف مهم این بهزیستی برشمرد و گفت: اولویت اصلی بهزیستی توانمند‌سازی افراد آسیب‌پذیر است.

اولویت اصلی بهزیستی توانمند‌سازی افراد آسیب‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از بهزیستی شهرستان باشت، اظهار کرد: فعالیت و مأموریت بهزیستی برای توانمند‌سازی افراد آسیب‌پذیر جامعه حرکتی ارزشمند است و می‌طلبد این نهاد با حرکت جهادی و از سر اخلاص کار و تلاش خدمت‌رسانی را دوچندان کند.

فرماندار باشت پیشگیری از معلولیت‌ها، توانمند‌سازی و خودکفا کردن افراد تحت حمایت بهزیستی در راستای کاهش معضلات و مشکلات افراد مستمند و درمان آن‌ها و برآورده کردن نیازهای اولیه جامعه هدف را امری خدا پسندانه از سوی این نهاد برشمرد.

قلی‌پور تصریح کرد: برنامه‌ها، کار و ماموریت بهزیستی نوعی ایثار و از خود گذشتگی است چراکه در دین ما بر کمک به همنوع، مستمندان و خدمت به ایتام با حفظ کرامت انسانی آن‌ها تأکید فراوان شده است.

وی خدمات توانبخشی و پیشگیری از معلولیت‌ها را از وظایف مهم بهزیستی برشمرد و گفت: با توجه به درصد بالای معلولیت به دلیل پراکندگی روستاها و صعب‌العبور و کوهستانی بودن بسیاری از مناطق و کم توجهی در گذشته دور به این مناطق مشکلات معلولیت و ازدیاد افراد آسیب‌پذیر را در پی داشته است.

قلی‌پور بر ارائه بیشتر مشاوره و خدمات پیشگیرانه و به موقع معلولیت‌ها و تأمین حداقل نیازهای اصلی افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر برای کاهش محرومیت و معلولیت تأکید کرد.

فرماندار باشت یادآور شد: امروزه برنامه‌های اساسی و خدمات ارزشمندی در خصوص توانمند‌سازی اقشار آسیب‌پذیر و پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی انجام می‌شود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول