اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری پارس جنوبی خبر داد:

آمادگی صنعت نفت برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهش و فناوری پارس جنوبی از آمادگی صنعت نفت برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی خبر داد.

آمادگی صنعت نفت برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی احمدزاده بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد کشور اظهار داشت: ایجاد مراکز دانشگاهی در منطقه پارس جنوبی موجبات ارتقای  توانمندی کارکنان در این منطقه مهم می‌شود.

مدیر پژوهش و فناوری پارس جنوبی به توانایی‌های بالقوه در منطقه اشاره کرد و افزود: باید حداکثر استفاده را از توان بالقوه موجود در منطقه داشته باشیم.

احمدزاده تصریح کرد: ارتباط تنگاتنگ با مدیران دانشگاهی و مراکز علمی در منطقه و خارج از منطقه، برگزاری نشست‌های علمی در راستای رشد و توسعه  صنعت نفت در منطقه می‌تواند ما را در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه کمک کند.

وی ضمن برشمردن مزایای منطقه ویژه پارس؛ آمادگی صنعت نفت را برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی اعلام کرد و گفت: منطقه ویژه پارس خواستار حضور فعال‌تر دانشگاه آزاد و سایر مراکز علمی در راستای پیشبرد اهداف تحقیقاتی منطقه است.

احمدزاده اذعان داشت: با توجه به استقرار و توسعه میادین گازی پارس شمالی و جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در منطقه، دانشگاه آزاد می‌تواند بیش از پیش در پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مشارکت داشته باشد.

مدیر پژوهش و فناوری پارس جنوبی خواستار ایجاد رشته‌های تخصصی مرتبط با صنعت نفت در مقاطع ارشد و دکترا شد و توجه بیشتر به تدریس زبان انگلیسی در کنار دروس دانشگاهی را از اولویت‌های مهم خواند.

وی همچنین صیانت از محیط زیست را از اهم وظایف منطقه دانست و از تخصیص اعتبار کافی در این زمینه خبر داد.

احمدزاده افزود: با توجه به وجود آلایندگی‌های زیست‌محیطی در منطقه باید نسبت به بهبود وضعیت زیست‌محیطی اهتمام ورزیم و نباید فرصت را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول