اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم:

همایش رابطان پژوهشی مدارس قم برگزار می‌شود / تبیین سبک زندگی عاشورایی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم از برگزاری همایش رابطان پژوهشی مدارس در آستانه هفته پژوهش خبر داد.

همایش رابطان پژوهشی مدارس قم برگزار می‌شود / تبیین سبک زندگی عاشورایی

معصوم هاشم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری همایش رابطان پژوهشی مدارس در آستانه هفته پژوهش اظهار کرد: این همایش با رویکرد سبک زندگی عاشورایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات طرح رابطان پژوهشی مدارس اظهار داشت: هر مدرسه‌ای یک رابط پژوهشی دارد که فعالیت‌های آن مدرسه را در حوزه پژوهش ساماندهی می‌کند و زمینه را برای گرایش فرهنگیان و دانش‌آموزان به این مقوله فراهم می‌سازد.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در این همایش رابطان پژوهشی شرکت خواهند کرد تا با مباحث مربوط به سبک زندگی عاشورایی آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه هر سال ارزیابی عملکرد رابطان پژوهشی با توجه به معیارهای خاص انجام می‌شود، گفت: در این همایش از 70 نفر از رابطان پژوهشی برگزیده مدارس، نواحی آموزش پرورش و استان قم تجلیل می‌شود.

هاشم‌زاده عنوان کرد: از این افراد 28 نفر برگزیده استانی هستند و از باقی افراد به عنوان برگزیدگان ناحیه‌ای که از سوی چهار ناحیه انتخاب شده‌اند، قدردانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رابط پژوهشی پست خاصی در کادر مدرسه را به خود اختصاص نداده است، ابراز داشت: هر یک از معلمان یا اعضای کادر مدرسه که به موضوع پژوهش علاقه‌مند باشد، می‌تواند در این حوزه وارد عمل شود.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش استان قم با اشاره به سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش در این همایش، خاطرنشان کرد: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم مباحث مربوط به سبک زندگی عاشورایی و راهکارهای هدایت دانش‌آموزان به آن را بیان خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این همایش در ارتباط با آسیب‌شناسی برنامه اقدام‌پژوهی نیز مباحث مطرح شده و فرم عملکرد رابطان پژوهشی مدارس توزیع خواهد شد.

هاشم‌زاده با اشاره به برگزار شدن این همایش در صبح روز پنجشنبه ابراز داشت: در این همایش درصدد هستیم تا مبانی سبک زندگی عاشورایی را از طریق حوزه پژوهش برای دانش‌آموزان تبیین کرده و زمینه را برای رسوخ فرهنگ عاشورا به مدارس فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 78006/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول