اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سبک زندگی در نهج‌البلاغه صورت گرفت

تشکیل هسته‌های پژوهشی دینی در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: تیم‌های مطالعاتی و هسته‌های پژوهشی با موضوع سبک زندگی در نهج‌البلاغه در کرمان هر ماه یک‌بار تشکیل می‌شود.

تشکیل هسته‌های پژوهشی دینی در کرمان

مهدی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دوره آموزشی نهج‌البلاغه با عنوان «نردبان آسمان» با هدف آشنایی با نهج‌البلاغه و کاربردی کردن آن در زندگی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر کرمان برگزار شد.

وی از توسعه فرهنگ استفاده از نهج‌البلاغه با رویکرد ورود این کتاب شریف به زندگی و توسعه فرهنگی اجتماعی با رویکرد نهج‌البلاغه در موضوع اخلاق شهروندی به عنوان اهداف این دوره آموزشی نام برد.

رضایی توسعه فرهنگ اسلامی با رویکرد نهج‌البلاغه در تعلیم و تربیت، توسعه و استحکام خانواده با رویکرد نهج‌البلاغه در خانواده سالم را از دیگر اهداف دوره آموزشی نهج‌البلاغه در کرمان برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ابراز داشت: تشکیل تیم‌های مطالعاتی و هسته‌های پژوهشی با موضوع سبک زندگی در نهج‌البلاغه و ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه نیز مدنظر بود که هر ماه یک بار تشکیل می‌شوند.

انتهای پیام/80019/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول