اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کنگره کاربردی مهندسی پزشکی مشهد خبر داد

تجهیزات پزشکی به پژوهشگران معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی مشهد گفت: معرفی تجهیزات پزشکی به پژوهشگران جزو اقدامات اصلی است که دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی آن را دنبال می‌کند.

تجهیزات پزشکی به پژوهشگران معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس پروفسور محمدرضا اکبرزاده توتونچی در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی مشهد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: معرفی علمی پژوهشگران به تولیدکنندگان نیز یکی از اقدامات اصلی است که در این کنگره انجام می‌شود.

وی با اشاره به اثراتی که این‌گونه از همایش‌ها می‌تواند در بر داشته باشد تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد و اثری که این‌گونه همایش‌ها می‌تواند در بر داشته باشد، همفکری میان صاحب‌نظران رشته‌های مختلف است که در بسیاری از مواقع موفقیت‌آمیز است.

استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اظهار امیدواری در مورد دستاوردهای دومین کنگره کاربردی مهندسی پزشکی ادامه داد: این کنگره و سایر کنگره‌هایی از این نظیر می‌تواند در راستای ایجاد فضای همفکری میان پژوهشگران نقش مؤثری داشته باشد.

اکبرزاده توتونچی افزود: این هم‌اندیشی می‌تواند حرکت مثبتی را در راستای افزایش تولیدات داخلی شکل دهد و سوابقی ایجاد کند تا محققان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتباطات ایجاد شده بعد از این کنگره می‌تواند بسیار سازنده باشد متذکر شد: امید می‌رود بتوان با ارتباطات شکل گرفته شده در این کنگره از امکانات صنایع استفاده کرده و در راستای خودکفا کردن تولیدات تجهیزات پزشکی گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول