اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

خدمت به مردم جزو افتخارات پلیس است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: نیروی انتظامی مفتخر به اجرای ماموریت در برقراری امنیت و نظم اجتماعی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

خدمت به مردم جزو افتخارات پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ابراهیم قائد رحمتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در مجتمع فارابی این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله‌الحسین‌(ع) اظهار کرد: اقدام‌های عملی دین از اهداف بزرگ و ماندگار واقعه عاشورا برای نسل‌های آینده است.

وی با بیان اینکه امام حسین‌(ع) برای احیای دین و اجرای به‌موقع فرایض دینی به ویژه اقامه نماز قیام کردند، تصریح کرد: پاسداری و حفظ اهداف امام حسین‌(ع) و شهدای کربلا باید سرلوحه تمام امور باشد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت در حوزه امنیت و آرامش جامعه اذعان کرد: نیروی انتظامی مفتخر به اجرای ماموریت در برقراری امنیت و نظم اجتماعی برای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی، داشتن امنیت و آرمش را از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان در طول تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی بر تن کردن لباس خدمت نیروی انتظامی یک امانت سنگین و مهم است.

قائدرحمتی با تصریح بر اینکه مسئولان و مدیران کشور در هر حوزه خدمتی و تمام رده‌های مسئولیتی باید مراقب و متوجه وظایف محوله خود طبق خواست جمعی مردم جامعه باشند، متذکر شد: مدیران و مسئولان روزی باید پاسخگوی عملکرد خود در محضر پروردگار و مردم باشند.

وی با اشاره به سمت بازنشستگی افراد در حوزه انتظامی کشور، ادامه داد: بازنشستگی در نظام جمهوری اسلامی هرگز معنا ندارد و نیروهای انتظامی کشور در هر لباسی که باشند همواره رزمنده و خدمتگزار نظام و ملت هستند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه این ارگان هرگز قابل قیاس با هیچ ارگان دیگری از نظر خدمات‌رسانی نیست، یادآور شد: این امر به دلیل وجود حساسیت، پیچیدگی و گستردگی وظایف نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: ماموریت‌های خدماتی در جامعه هر قدر حساس‌تر باشد خطرناک‌تر و مهم‌تر است و نیروی انتظامی از این حیث، نهادی سخت و فعال محسوب می‌شود.

قائدرحمتی با اشاره به اخلاق‌مداری و فعالیت سازنده افراد در  جامعه  خاطرنشان کرد: خداوند همواره توفیقات خود را نصیب جمع می‌کند و خدمت برای یک جمع توجه الهی را به همراه دارد.

وی با قدردانی از تلاش و پشتکار فریدون آقایی فرمانده پیشین انتظامی صومعه‌سرا در طول سه سال از خدمات سازنده و مؤثر در این شهرستان، افزود: آقایی به نظر ستاد فرماندهی انتظامی گیلان و اقشار مختلف صومعه‌سرا فردی اخلاق‌مدار، سخت‌کوش، مومن و وفادار به حوزه‌های مسئولیتی و مدیریتی خود بود.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور با قدردانی از تلاش و خدمات 30 ساله فریدون آقایی فرمانده پیشین انتظامی صومعه‌سرا، حکم این مسئولیت به احمد عسگری تحویل داده شد.

اوت‌های پیام/84003/ق/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول