اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان:

‌بسیج در خط مقدم سازندگی است / کارگروه تخصصی عمران تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: بسیج در خط مقدم سازندگی است و در این شرایط برای مقابله با فتنه‌ها جانبازی می‌کند.

‌بسیج در خط مقدم سازندگی است / کارگروه تخصصی عمران تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مرتضی دهرویه در چهارمین جلسه کارگروه عمران سازمان بسیج مهندسین استان سمنان که در اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج، کلیدواژه‌ای است که معنای عمیقی در خود دارد؛ ‌چرا که در همه عرصه‌ها حضور داشته و تاکنون نیز دین خود را به انقلاب به خوبی ادا کرده است.

وی افزود:‌ شجره طیبه بسیج که به دست امام راحل سال‌ها پیش بنیان گذاشته شد، امروز به درختی تنومند تبدیل شده که در سایه‏سار آن موفقیت‌های چشمگیری برای انقلاب اسلامی به دست آمده و لبخند رضایت را بر چهره ولی‏فقیه زمان ترسیم کرده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان اظهار داشت:‌ کارگروه تخصصی عمران، معماری و شهرسازی بسیج مهندسین با هدف رفع مشکلات و معضلات موجود در بخش عمران استان سمنان شکل گرفته است.

دهرویه همچنین از تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای در بخش عمران با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان خبر داد.

همچنین رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان سمنان با اشاره به سطح علمی و فنی بودن کارگروه‌های تخصصی عمران، معماری و شهرسازی بسیج مهندسین، وجود چنین کارگروهی را در استان لازم و ضروری دانست.

اسماعیل صادقی افزود:‌ما باید از ظرفیت تمام مهندسین بسیجی در بخش‌‏های فنی و مهندسی مسکن و شهرسازی استفاده کنیم؛ از این رو است که اعضای این کارگروه تخصصی می‌توانند در حوزه شهرسازی، ما را مورد حمایت فکری و تخصصی خود قرار دهند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا گفت: در برهه زمانی فعلی، غالب خانواده‌های شهدا کهنسال بوده و نیازمند کمک‌های فنی و تخصصی مهندسین هستند.

علی یزدانی تصریح کرد:‌ اعضای کارگروه تخصصی عمران، ‌معماری و شهرسازی بسیج مهندسین می‌توانند در جهت خدمت‌رسانی به یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های ایشان و همچنین ساماندهی و نوسازی گلزارهای شهدا به بنیاد شهید استان خدمات مشاوره‌ای و فنی ارائه کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام باید انجام شود تا بتوانیم اماکن و ساخت‌و سازهایی درخور شأن و منزلت شهدا و خانواده‌های بزرگوارشان در استان سمنان داشته باشیم.

انتهای پیام/74002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول