اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

مجمع عالی بسیج تاکستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مجمع عالی بسیج شهرستان تاکستان با حضور فرمانده این ناحیه برگزار شد.

مجمع عالی بسیج تاکستان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، مسلم لطفی‌زاده ظهر امروز در مجمع عالی بسیج که در سپاه ناحیه تاکستان برگزار شد با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دهه چهارم را به نام دهه پیشرفت و تحقق عدالت اجتماعی معرفی فرموده‌اند، اظهار کرد: امروز تمام دشمنی‌های استکبار و معاندان برای جلوگیری از تشکیل و ظهور کامل جوامع اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان عنوان کرد: بسیج عصاره فضایل نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه اهل‌ بیت (ع) الگوی تقوا، شجاعت، رادمردی و خلوص بسیجیان هستند، تصریح کرد: بسیجی حقیقی کسی است که در مکتب اهل‌ بیت رشد یافته و چنین بسیجی است که می‌تواند در عرصه کمک به مدیریت کلان کشور نقش محوری را ایفاگر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ادامه داد: رشد جامعه اسلامی در گرو رشد تفکر بسیجی‌وار است.

لطفی‌زاده با اشاره به اینکه مجمع عالی بسیج به دو قسم مختلف تقسیم می‌شود، تصریح کرد: کمک به تحقق جامعه اسلامی در سطوح مختلف و تلاش برای به کارگیری تمام ظرفیت‌های جامع اسلامی برای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی از جمله وظایفی است که بر دوش مجمع عالی بسیج نهاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجمع عالی نخبگان بسیج در تصمیم‌گیری‌ها با ارائه مشاوره به مدیران و یاری آنان می‌تواند در پیشبرد اهداف کلان مؤثر واقع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان با بیان اینکه به شکر الهی قاطبه مسئولان اجرایی در بدنه جمهوری اسلامی ارزشی بوده و مشاوره‌ها و راهنمایی‌های نخبگان بسیجی را با جان و دل گوش کرده و در برنامه‌های خویش به کار می‌گیرند، اذعان داشت: مطالبه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل عدالت‌خواهی و اعلام مواضع مستحکم در برهه‌های خاص نظام اسلامی از جمله وظایفی است که بسیجیان حاضر در مجمع عالی بسیج باید به آن توجه کرده و در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول