اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دولت الکترونیک ارائه خدمات عمومی به مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: خدمات دولت الکترونیک ارائه خدمات عمومی به مردم محسوب می‌شود.

دولت الکترونیک ارائه خدمات عمومی به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد سه‌شنبه‌شب در جلسه ستاد دولت الکترونیک استان زنجان، اظهار کرد: خدمات دولت الکترونیک خدمات عمومی است که باید همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای آن برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ضروری است همه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان فراهم شود، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب اجرای مطلوب برنامه‌های ستاد می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید خدمات دولت الکترونیک به سهولت و ارزانی در اختیار همه اقشار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید همه ظرفیت‌های استان برای اجرای این برنامه به کارگیری شود.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی دولت الکترونیک در استان تاکید کرد و افزود: استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه اجرای برنامه‌های ستاد دولت الکترونیک در کشور است.

رئوفی‌نژاد راه‌اندازی دولت الکترونیک را در بخش‌های مختلف هزینه‌بر عنوان کرد و افزود: پس از اجرای این طرح هزینه‌های در نظر گرفته شده جبران می‌شود.

وی همه خدمات ارائه شده توسط کارت هوشمند را از خدمات قابل ارائه به شهروندان الکترونیک دانست و گفت:‌ هر میزان زیرساخت‌های اجرای این طرح آماده شود، خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه فضای دولت الکترونیک در حال حاضر در استان شفاف، دقیق، فنی و با کار کارشناسی است، خاطرنشان کرد: اراده دستگاه‌های اجرایی باید اجرای مطلوب برنامه‌های ستاد دولت الکترونیک باشد.

وی بر ضرورت افزایش سرعت برون‌سپاری خدمات دولتی تاکید کرد و افزود: حرکت دستگاه‌های اجرایی باید به سوی برون‌سپاری خدمات باشد.

*زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه دولت الکترونیک است

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه استان زنجان در زمینه دولت الکترونیک جلوتر از دولت گام برمی‌دارد، یادآور شد:‌ فرهنگ‌سازی لازم در استان در این زمینه انجام شده است.

وی از آماده بودن زیرساخت‌های اجرای دولت الکترونیک در استان خبر داد و گفت: نرم‌افزارهای مورد نیاز اجرای این طرح نیز به نحو مطلوبی آماده شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نسبت به ظرفیت‌های ایجاد شده در زمینه دولت الکترونیک استان عقب مانده است، تصریح کرد: باید سرعت انجام کارها افزایش یابد.

وی ارائه خدمات و برون‌سپاری امور دولتی را به پیشخوان‌های دولتی ضروری دانست و افزود: باید با برون‌سپاری امور در زمینه ارائه خدمات بیشتر به مردم اقدامات لازم انجام شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به آثار مثبت اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک تصریح کرد:‌ آثار مثبت اجرای این طرح در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و شهروندی به خوبی مشاهده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم عزاداری هشتم و یازدهم محرم در سال‌جاری افزود: ‌زنجانی‌ها با حضور در این مراسم شور، نشاط و معرفت خود را در معرض دید جهانیان قرار دادند.

استاندار زنجان با بیان اینکه جوش و خروش مردم موجب ماندگاری عاشورا شده است، افزود:‌ حضور مردم و نقش‌آفرینی آنان موجب ماندگاری قیام کربلا شده است.

انتهای پیام/73003/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول