اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دالاهو:

ارائه خدمات بی‌منت به مردم برای مسئولان افتخار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دالاهو گفت: خدمات نظام در راستای محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست.

ارائه خدمات بی‌منت به مردم برای مسئولان افتخار است

 علی هاشمی‌نیا امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) در شهرستان دالاهو بخش گهواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) چهاردهمین مرحله خدمات مردم‌یاری است که به مناسبت هفته بسیج در بخش گهواره شهرستان دالاهو راه‌اندازی شد. 

هاشمی‌نیا تصریح کرد: بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) با مشارکت مرکز بهداری غرب، سپاه و بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، فرمانداری شهرستان دالاهو، بخشداری گهواره از هفتم تا 9 آذر ماه به مدت سه روز برای خدمات‌رسانی به مردم خوب و متعهد گهواره در محل دبیرستان شبانه‌روزی گهواره دایر است.

هاشمی‌نیا با اشاره به اینکه همه خدمات درمانی در این بیمارستان صحرایی به صورت رایگان است و در صورت نیاز، بیماران به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل خواهند شد، افزود: گروه‌های پزشکی به مدت سه روز در بخش گهواره به مردم ولایت‌مدار این منطقه خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

وی ویزیت رایگان، ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی‌، سونوگرافی، رادیولوژی، توزیع بسته‌های بهداشتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، بهداشت خانواده و ... را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های تیم پزشکی در این بیمارستان صحرایی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به اهداف راه‌اندازی بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) تصریح کرد: دستیابی به رفاه و عدالت اجتماعی، تلاش برای رفع محرومیت، یافتن راه‌حل برای پیشگیری و درمان، از اهداف راه‌اندازی بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) در بخش گهواره است.

وی خدمت کردن به مردم از افتخارات نظام دانست و ادامه داد: خدمات نظام در راستای محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شهرستان دالاهو اظهار کرد: ارائه خدمات بی‌منت به مردم برای مسئولان افتخار است چرا که مردم و مسئولان در کشور ایران از یکدیگر جدا نیست و این همبستگی و همدلی باعث تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

هاشمی‌نیا در پایان از سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، بهداری غرب سپاه، دانشگاه علو‌م‌پزشکی کرمانشاه، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، هلال احمر، درمان تامین‌اجتماعی، کادر پزشکی و درمان بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، در همین ساعات اولیه افتتاح بیمارستان صحرایی امام‌حسین (ع) در بخش گهواره شهرستان دالاهو شاهد مراجعه‌کنندگان زیادی هستیم.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول