اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر تجهیز و منابع شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی تاکید کرد

هدایت نقدینگی برای خدمات در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر تجهیز منابع شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: هدایت نقدینگی به سوی ارائه خدمات بیشتر در دستور کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

هدایت نقدینگی برای خدمات در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه صابر عباس‌زاده صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برگزار شد، با اشاره به انعقاد قرارداد بزرگ‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری شمال‌ غرب کشور توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اظهار داشت: کاهش خطرات زیست محیطی، افزایش بهداشت عمومی، کاهش هزینه برای ایجاد بهداشت، رضایت‌مندی مردم از مسئولان و هدایت نقدینگی در راستای ارائه خدمات به مردم از اهداف اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری توسط این شرکت است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در آینده وزارت نیرو بتواند سرمایه‌گذاران قابل توجهی را جذب پروژه‌های خود کند، تصریح کرد: با توجه به قانون مترقی برنامه پنجم توسعه و ماده 142 و 143 وزارت نیرو در آینده نزدیک با سرمایه‌گذاران کلان مواجه شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار توسط شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آماده است، افزود: سود اصلی سرمایه‌گذار از محل هزینه بهره‌برداری در این طرح‌ها خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برآوردهای به عمل آمده آیتم‌های اقتصادی، نرخ بازده داخلی و نرخ سرمایه‌گذاری بر اساس نوسانات اقتصادی در این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

عباس‌زاده اعلام کرد: در آینده ریسک‌هایی وجود دارد که تمام این‌ها در پروژه‌ها مدنظر قرار گرفته است، گفت: در پیش‌بینی‌های خود این ریسک‌ها را که در استانداردهای بین‌المللی وجود دارد در نظر گرفته‌ایم ولی امکان وجود ریسک‌هایی وجود دارد.

وی گفت: این ریسک‌ها که بر اساس استانداردهای بین‌المللی قابل پیش‌بینی نیستند نیز در حین اجرا و بهره‌برداری در نظر گرفته می‌شوند.

عباس‌زاده با اشاره به ریسک‌های در نظر گرفته شده در اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: مبانی بین‌المللی در این سوددهی مدنظر قرار دارند.

انتهای پیام/61001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول