اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعت و جمعه ملارد با فرماندهان سپاه منطقه

خبرگزاری فارس: نخستین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت ملارد با فرماندهان ناحیه‌های مختلف سپاه این شهرستان با هدف تسریع در اجرای برنامه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب برگزار شد.

همایش مشترک ائمه جماعت و جمعه ملارد با فرماندهان سپاه منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، در این مراسم جمع کثیری از ائمه جماعت مساجد، فرماندهان و بسیجیان فعال در پایگاه‌های مختلف سپاه و بالاخره مسئولان شهری ملارد حضور داشتند.

در بخشی از همایش فوق، علی قدیری فرمانده سپاه ناحیه ملارد طی سخنانی اظهار داشت: شجره طیبه بسیج نهالی نوپا در روزهای نخست انقلاب بود که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد.

وی تصریح کرد: این نهال امروز تبدیل به درختی تنومند و مقتدر شده که در برابر تهاجم‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه کشورهای غربی با تمام توان ایستادگی و دسیسه‌های ناجوانمردانه آنها را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با اشاره به رهنمودهای متعدد رهبری انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم هوشیاری و بصیرت همه اقشار جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی گفت: در این میان نقش بسیجیان بیش از دیگران از اهمیت و حساسیت بالا برخوردار است.

قدیری گفت: بار اصلی این وظیفه بر دوش پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و ناحیه‌های مختلف سپاه بوده که به فضل الهی تا به امروز اکثر این وظایف به درستی و با قاطعیت اجرا شده است.

وی تاکید کرد: البته برای موفقیت کامل و تحقق منویات رهبری انقلاب نیازمند برنامه‌ریزی ویژه هستیم که باید توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و ناحیه‌های سپاه اجرا شود.

قدیری ادامه داد: در این میان نقش ائمه جماعت مساجد بسیار حساس و خطیر بوده، چرا که بخشی از طراحی‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و بالاخره اجرا آنها در اختیار این بزرگواران است.

وی افزود: بنابراین نیازمند هماهنگی میان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و ائمه جماعت هستیم که این مهم با همدلی و بصیرت محقق می‌شود.

*اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های سپاه ملارد

فرمانده سپاه ملارد در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های 6 ماهه این ناحیه پرداخت و گفت: با همدلی، همراهی و تعامل مردم بسیجی شهرستان ملارد موفق به تحقق طرح‌های مهمی شدیم که تاثیرات آن در سطح شهر ملموس و مثال‌زدنی است.

قدیری گفت: یکی از این طرح‌ها مربوط به تشکیل و ساماندهی و سازماندهی گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا است و امروز یکی از مقتدرترین گردان‌های سپاه در ملارد فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز مردم بسیجی و ولایی شهرستان ملارد آمادگی کامل برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب دارند و به فضل الهی تا آخرین قطره خود برای دفاع از اسلام و انقلاب در مسیر ولایت تلاش و مبارزه خواهیم کرد.

*تجلیل از بسیجیان نمونه ملارد

در پایان این همایش از 38 بسیجی نمونه شهرستان ملارد تجلیل و قدردانی شد.

همچنین فرمانده سپاه ملارد از خدمات تعدادی از ائمه جماعت این شهرستان نیز به صورت ویژه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول