اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد

بازگشایی تمام محورهای ارتباطی شهرستان بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: تمام محورهای ارتباطی این شهرستان باز بوده و تردد در آن‌ها با استفاده از زنجیرچرخ بلامانع است.

بازگشایی تمام محورهای ارتباطی شهرستان بروجن

فتاح کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بارش برف از عصر روز گذشته در این شهرستان آغاز شد و به دلیل حجم بالایی که داشت سبب شد تا بسیاری از محورهای ارتباطی در این شهرستان مسدود شود.

وی افزود: محور بروجن - لردگان - خوزستان یکی از مهم‌ترین محورهایی بود که به دلیل بارش سنگین برف و عدم توجه رانندگان به تجهیز وسایل نقلیه خود به زنجیرچرخ از شب گذشته مسدود شد و بیش از 2 هزار خودرو در این مسیر از ادامه راه بازماندند.

کرمی از بازگشایی محور ارتباطی بروجن- لردگان - خوزستان در ساعت شش صبح امروز خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان در پلیس راه، راهداری، نیروی انتظامی، فرمانداری و هلال احمر این مسیر و سایر محورهای ارتباطی مسدود شده بازگشایی شده است.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: این در حالی است که به دلیل یک بانده بودن جاده و حجم بالایی از تردد خودروها و کامیون‌های سنگین در مسیر بروجن - لردگان، ترافیک در این مسیر سنگین بوده و رانندگان باید به نکات ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

این مسئول بر ضرورت تسریع روند چهار خطه کردن محور ارتباطی بروجن- لردگان تاکید کرد و افزود: به دلیل حجم بالایی از تردد خودروها، کوهستانی بودن این منطقه و بارش نزولات جوی برف و باران روند چهار خطه کردن این محور می‎تواند بسیاری از مسائل و مشکلات این محور را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر در محورهای ارتباطی تاکنون تلفات جانی دربر نداشته، تصریح کرد: در تصادفاتی که در مسیرهای ارتباطی این شهرستان به وقوع پیوسته هیچ‌گونه تلفات جانی را شاهد نبوده و تنها خسارات مالی متوجه افراد شده است.

کرمی از باز بودن تمام محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: تمام محورهای ارتباطی این شهرستان باز بوده و تردد در آن‌ها با استفاده از زنجیرچرخ بلامانع است.

فرماندار شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: بیش از 80 درصد توان عملیاتی این شهرستان صرف بازگشایی و امدادرسانی به مسافران محور بروجن - لردگان اختصاص داده شده و همین امر باعث شده تا خدمات‌رسانی به سایر محورها کندتر صورت بگیرد.

انتهای پیام/68004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول