اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی کوهرنگ

خبرگزاری فارس: معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار در راستای ایمن سازی محورهای ارتباطی به شهرستان کوهرنگ خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی کوهرنگ

شهرام ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ضرورت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این معاونت به‌شمار می‌رود که بر همین اساس در سال ‌جاری 5 میلیارد ریال به‌ منظور ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در شهرستان کوهرنگ اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان کوهرنگ، گفت: ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی و بهبود شرایط ترافیکی و حمل و نقل در این شهرستان کمک بسزایی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان دارد.

ندیمی رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد و گفت: اصلاح هشت مورد پیچ خطرناک در محور شیخ علیخان، رفع پنج نقطه حادثه‌خیز به طول 30 کیلومتر، اصلاح 22 کیلومتر شیب شیروانی، اصلاح دو مورد پیچ خطرناک از دیگر این اقدامات محسوب می‎شود.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نصب تابلو و علائم ایمنی، اجرای خط‌کشی، نصب چراغ‌های ترافیکی و رفع موانع در حریم راه محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت است.

وی آشکارسازی نقاط پرحادثه در محور فارسان ـ چلگرد را از دیگر این اقدامات برشمرد و گفت: اصلاح شیب شیروانی به طول 4.5 کیلومتر، اصلاح سه پیچ خطرناک در محور سرآقا سیر، و تسطیح جاده خاکی به طول 80 کیلومتر، شانه سازی به طول سه کیلومتر در محور امیرآباد و رینگ آمیزی یا چراغ‌های چشمک زن از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان کوهرنگ است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول