اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

بسیج مظهر مشارکت مردم در سرنوشت جامعه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیج مظهر مشارکت مردم در سرنوشت جامعه است، سرنوشتی که در آن عزت و عظمت باید در سر سلسله اهداف قرار گیرد.

بسیج مظهر مشارکت مردم در سرنوشت جامعه است

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: فلسفه بسیج فلسفه حمایت از مبانی اسلامی و ارزشی، سرعت عمل، کار مخلصانه، شجاعانه، حضور داوطلبانه در میدان، کم خواستن و بسیار ایثار کردن است.

این مسئول به رویکرد بسیج در حوزه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: سند و گواه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف خدماتی است که در سال‌های اخیر انجام داده‌اند به طوری که یکی از نشانه‌های آشکار حضور بسیج در صحنه‌های اجتماعی تلاش این نیرو برای ریشه‌کنی فلج اطفال، ارتقای شاخص‌های ارزشی و امنیت اجتماعی و روانی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: تمام ملت ایران در دفاع از اصول اسلامی بسیجی بوده و از تفکر بسیجی برخوردار هستند.

کاملی‌فرد ادامه داد: بسیجیان ما با تبعیت از اقتدار امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در میدان کربلا تمام توطئه‌های دشمن را به یاس تبدیل کرده و مبانی ارزشی همچون امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل بیان داشت: هر چقدر مردم در سرنوشت خود دخیل باشند به همان میزان کارها با شایستگی انجام شده و توان بسیج بیشتر ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی حضور مجاهدانه بسیج را مظهر اقتدار ملی و امنیت پایدار توصیف کرد و افزود: هر کس در مسیر تضعیف این صلابت و اقتدار حرکت کند خائن به کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان اظهار داشت: امسال در تقارن هفته‌ بسیج با محرم شعار در نظر گرفته شده «بسیج در امتداد عاشورا» بوده که بیش از 500 برنامه در 10 شهرستان و پایگاه‌ها و محافل مختلف برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول