اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه‌ امام‌ حسین (ع) کرج:

بسیج محدود به قشری خاص نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌ فقیه در سپاه‌ امام‌ حسین (ع) کرج گفت: بسیج محدود به قشری خاص نبوده و بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است.

بسیج محدود به قشری خاص نیست

حجت‌الاسلام علی شهبازی امروز در حاشیه یادواره شهدای شهرک مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین‌ (ع) اظهار کرد: نهاد مقدس بسیج برگرفته از فرهنگ عاشوراست و علت حقیقی پیروزی رزمندگان در ایام سراسر افتخار دفاع مقدس نیز تکیه بر همین فرهنگ ناب و ارزشمند است.

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه امام حسین‌ (ع) شهرستان کرج افزود: یزیدیان زمان همان دشمنان و منافقان هستند و وظیفه آحاد مسلمانان و به ویژه شیعیان نیز ایستادگی و مقابله با ظلم و جور آنان است.

وی با بیان اینکه پیام عاشورا نه تنها مربوط به قشر خاصی نیست بلکه پیامی جهانی برای تمام ملت‌های بیدار در جهان است، تصریح کرد: امت‌های اسلامی باید با بصیرت و ایمان و اعتقاد قلبی خویش برابر سیل تهاجمی که امروز از ناحیه غرب و مستکبران در حال نفوذ است، ایستادگی کرده و از حریم اسلامی پاسداری کنند.

شهبازی ادامه داد: امروز مکتب بسیج به عنوان مکتبی سراسر نور الگوی خویش را عاشورا قرار داده است و بسیجیان همان پیروان و یاوران اهل‌ بیت (ع) هستند.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول