اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار سراج انجام می‌شود

تجلیل از بسیجیان نمونه و متخصص پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج پالایشگاه جم از تجلیل از بسیجیان نمونه و متخصص شرکت پالایش گاز فجر جم با حضور سردار سراج (مسئول بسیج ادارات کشور) خبر داد.

تجلیل از بسیجیان نمونه و متخصص پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین زمانی عصر امروز در اجتماع بسیجیان پالایشگاه جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها حضوری موفق داشته‌اند و تجلیل از بسیجیان امری لازم است.

وی افزود: در هفته بسیج امسال که مصادف با ایام سوگواری سالار شهیدان بود شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی در سطح پالایشگاه بودیم و آمادگی بسیجیان را به نمایش گذاشتیم.

فرمانده بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: در اوایل هفته مبارک بسیج نشست شورای این پایگاه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جم برگزار شد که بسیار حایز اهمیت بود.

وی افزود: در این نشست گزارشی از عملکرد این پایگاه ارایه داده شد و برخی از اعضای این شورا نیز نظرات خود را در مورد مسایل گوناگون مطرح کردند و احکام شورای پایگاه توسط فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان جم و مدیرعامل شرکت به آنان اعلام شد.

فرمانده بسیج شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: تمرین مانور پدافند غیرعامل با حضو مسئولان وزارت نفت نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان شرکت پالایش گاز فجر جم، تلاش در راستای تولید حداکثری گاز را یکی از وظایف اصلی خود می‌دانند و در این راه تمام توان خود را به کار خواهند بست.

فرمانده بسیج پالایشگاه جم عطرافشانی قبور مطهر شهدا، بازدید و تفقد از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شرکت را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در هفته بسیج اجرایی شده است.

زمانی اذعان داشت: در طول هفته بسیج همچنین شاهد برگزاری زیارت عاشورا توسط بسیجیان، توزیع کتاب امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مسابقه فرهنگی و همچنین حضور در دستجات سینه‌زنی و عزاداری نیز بوده‌ایم.

وی از تجلیل از بسیجیان نمونه و متخصص شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و گفت: این آیین با حضور سردار سراج (مسئول بسیج ادارات کشور) به زودی اجرایی می‌شود.

در این اجتماع همچنین تعدادی از بسیجیان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تقویت بسیج تاکید کردند.

انتهای پیام/2451/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول