اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

برگزاری همایش بزرگ زینبیون با حضور بسیجیان در گرگان

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ زینبیون با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در مصلی گرگان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ زینبیون با حضور بسیجیان در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان ظهر امروز در همایش زینبیون در جمع بسیجیان اظهار داشت: امروز روزی است که به نام زینب کبری(س) و مقاومت ایشان در صحنه کربلا نامگذاری شده است.

حجت‎الاسلام یدالله غلامی با بیان اهداف قیام اباعبدالله(ع) در کربلا خاطرنشان کرد: هدف امام حسین(ع) احیای دین جدش رسول خدا(ص) و برملا کردن چهره کثیف بنی‎امیه که سال‎های سال در پرده ابهام قرار داشت و امت اسلام آنها را نمی‎شناخت بود.

وی بیان داشت: با یک کودتا بعد از پیامبر و یک براندازی حساب شده بعد از رحلت رسول خدا، خاندان خبیث و شجره ملعونه که در قرآن نیز نام آنها یاد شده آرام آرام در دنیای اسلام جا خشک کردند و تا جایی پیش رفتند که جای پیغمبر، خودشان را نشاندند و مانند یزید فاسق شرابخوار، سگ‎باز و قمارباز که خود را امیرالمومنینِ مردم جا زد و مردم نیز چنان به اشتباه افتادند که پشت سر همچون یزیدی نمازشان را اقتدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان ادامه داد: سال‎های سال حکومت در دست چنین خاندانی پلید و خبیث بود که امام می‎خواست این چهره را برملا کند و مردم را به سیره جدش دعوت کند.

غلامی بیان داشت: مردم از سیره پیغمبر برگشتند و تنها اسم مسلمانی را یدک می‎کشیدند و آنچه در زندگی آنها به چشم نمی‎خورد به روش پیغمبر زندگی کردن، روش پیغمبر سیاست داشتن و روش پیغمبر فرهنگ اسلام را حفظ کردن بوده است و قیام اباعبدالله نیز به همین منظور بوده است.

وی ادامه داد: با تبلیغات 50 ساله بعد از پیامبر کار به جایی رسیده است که مردم کشتن پسر پیغمبر(ص) را ثواب می‌دانستند و در چشم امت مسلمان با هزینه‎های گزاف تلاش کردند تا امام علی(ع) و فرزندانش را نامسلمان جلوه دهند و هر کسی که پشت سر امام علی(ع) نماز می‎خواند آن را باطل می‎شمردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دست‎های برانداز پشت صحنه، کربلا را رقم زده است ابراز داشت: کربلا نتیجه یک براندازی بود، براندازی عترت از جایگاه‎شان، براندازی امامت و ولایت، براندازی مدیریت الهی از جامعه که امام حسین(ع) برای افشای این چهره کریح قیام کرد.

همایش بزرگ زینبیون امروز با خیل عظیمی از بسیجیان در مصلی شهر گرگان برگزار شد و خواهران بسیجی با مشت‎های گره‌ کرده و با فریاد الله‎اکبر برائت خود را از مشرکان زمان آمریکا و اسرائیل جنایتکار نشان دادند.

همچنین در این همایش به صورت نمادین خطبه‌خوانی عقیله بنی‎هاشم زینب کبری(س) در بارگاه یزید به نمایش درآمد.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول