اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان:

انقلاب اسلامی دستاورد عاشوراست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه استکبار دستاورد عاشوراست.

انقلاب اسلامی دستاورد عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در حاشیه جلسه با 5 هزار بسیجی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز از عاشورا داریم کم نیست و نمونه آن انقلاب اسلامی، مقاومت 33 روزه لبنان و شکستن هیمنه استکبار جهانی و صهیونیست‎ها مهمترین دستاورد قیام عاشوراست.

استکبار می‎داند اگر دست از پا خطا کند همان روز اول به زمین خواهند خورد

وی تصریح کرد: امروز دنیا می‎داند از کجا ضربه و شکست می‎خورد، زمین‎گیر شدن غرب و صهیونیست‎ها که از 33 روز به هشت روز تقلیل پیدا کرد به آنها این هشدار را می‎دهد اکنون اگر دست از پا خطا کنند همان روز اول به زمین خواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان با تاکید بر اینکه نباید درس‎های عاشورا فراموش شود متذکر شد: عاشورا به ما درس وظیفه‎شناسی، ایثار، فداکاری، ولایتمداری، ایستادن در مقابل جبهه باطل را نشان می‎دهد که باید در مقابل ظلم ایستاد و در راه حق جان داد.

غلامی با بیان اینکه زنان در جامعه اسلامی وظیفه پیام‎رسانی جبهه حق را بر عهده دارند ابراز داشت: زنان باید در جنگ نرم در کانون خانواده، مدرسه، دانشگاه و ... ایفای نقش کنند.

وی یادآور شد: پیام‎رسانی کربلا را باید کسانی به عهده بگیرند که با جرأت باشند زینب کبری‌(س) شیرزن کربلاست که توانست پیام عاشورا را به شایستگی ترویج کند لذا زنان در جامعه امروز تکلیف دارند تا با تأسی از ایشان به ترویج قیام عاشورا بپردازند و آن را در زندگی خود نیز عملی کنند.

عاشورا با فلسفه‎اش ماندگار است/ راه سعادت در مسیر ولایت حرکت کردن است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه عاشورا با قیامش تمام شد بر این نکته تاکید کرد و متذکر شد: عاشورا با فلسفه‎اش ماندگار است و اکنون پرچم عاشورا در دست بانوان ایرانی است که باید به وظیفه خود آشنا باشند.

غلامی با اشاره به اینکه بسیجیان دو قبله دارند ابراز داشت: یکی قبله کعبه که قبله توحید و بندگی است و دیگری قبله کربلا که قبله ایثار، وظیفه‎شناسی، تکلیف‎مداری، ولایت‎محوری، شجاعت و دینداری است.

وی ادامه داد: تابلوی بلند عاشورا که بعد از یک‎هزار و 400 سال همچنان برافراشته است با این نگاه بوده وگرنه تاریخ کربلا تمام شد و نه یزیدی وجود دارد نه عمر بن سعد، لذا امروز همه باید با تأسی از فرهنگ عاشورا در مسیر ولایت حرکت کنند چراکه راه سعادت در این مسیر است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول