اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایندگان فوتبال مازندران حریفان‌شان را شناختند

خبرگزاری فارس: در هفته یازدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور، نمایندگان فوتبال مازندران حریفان‌شان را شناختند.

نمایندگان فوتبال مازندران حریفان‌شان را شناختند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه هشتم آذر با انجام 14 بازی همزمان از ساعت 14 برگزار می‌شود که چهار نماینده مازندران به دیدار حریفان می‌روند.

در این روز از بین چهار نماینده مازندران تیم‌های صنعت ساری و نوژن شهرداری شموشک نوشهر در خانه میزبان و استقلال ساری و دریای محمودآباد نیز مهمان حریفان خود هستند.

تیم صنعت ساری که در بازی گذشته خود در برابر میزبان خود صنایع گیتی پسند اصفهان به تساوی دو بر دو دست یافت، این هفته روز چهارشنبه در حضور تماشاگرانش برای نخستین بار در استادیوم شهید متقی ساری میزبان نفت امیدیه است.

مسئولان باشگاه صنعت ساری تصمیم گرفتند به خاطر استقبال اندک تماشاگران این تیم در بازی‌های خانگی مسابقات تیم صنعت ساری را برای حضور بیشتر هواداران از ورزشگاه شهدای به استادیوم شهید متقی انتقال دهند.

صنعت ساری از 10 بازی گذشته موفق به کسب 15 امتیاز شد و در رده پنجم جدول 14 تیمی این مسابقات در گروه اول جای دارد.

دریای محمودآباد دیگر نماینده مازندران که در بازی گذشته خود برابر مهمان خود چوکا تالش به تساوی رسید، روز چهارشنبه در ورزشگاه علی دایی مهمان تیم شهرداری اردبیل است.

دریای محمودآباد هم‌اکنون با شش امتیاز در رده 13 قرار دارد.

بازیکنان تیم استقلال ساری دیگر نماینده مرکز مازندران که نتوانستند انتظارات مدیریت و کادر فنی را در چند بازی گذشته برآورده کنند، بازیکنان این تیم هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند تیم صدرنشین سپیدرود رشت را یک بر صفر در ساری شکست دهند.

استقلال ساری که هم‌اکنون هشت امتیاز کسب کرد و در رده 12 جدول قرار دارد، این هفته در ورزشگاه تختی تبریز به دیدار تیم مس سونگون تبریز می‌رود.

نوژن شهرداری شموشک نوشهر به عنوان آخرین نماینده فوتبال مازندران نیز در روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای نوشهر میزبان شهرداری دزفول است.

این تیم هم‌اکنون با 9 امتیاز در رده دهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/86005/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول