اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک تحلیل‌گر سیاسی:

تدوین نظام جامع رسانه‌ای تکلیف دولت است

خبرگزاری فارس: یک فعال رسانه گفت: تدوین نظام جامع رسانه‌ای تکلیف دولت در برنامه چهارم توسعه است.

تدوین نظام جامع رسانه‌ای تکلیف دولت است

سیدجلال فیاضی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: مرزبندی‌هایی که به نفع امنیت ملی است به تحریم‌ها برمی‌گردد و تا زمانی که دشمن سلاح بر علیه ما برداشته‌ است که در واقع علیه نظام و مردم ایستاده‌ نمی‌توان در صدد ارتباط مؤثر با آنها گام برداشت.

وی در ارتباط با فتنه 88، ادامه داد: کسانی که در جریان فتنه 88 سکوت کردند و یا با دشمنان همراه بودند باید روابط خود را مرزبندی کنند و خط قرمزهایی که به منافع ملی و امنیت ملی کشور برمی‌گردد را روشن کنند تا اگر قانون به آنها اجازه داد بتوانند در انتخابات 92 شرکت کنند.

این تحلیل‌گر سیاسی افزود: در اداره کشور دو مبحث وجود دارد که یکی را اصول تشکیل می‌دهد و دیگری را سلایق افراد؛ که باید در اصول با هم مشترک باشند.

فیاضی در ادامه با اشاره به مشکلات عرصه رسانه نیز تاکید کرد: تدوین نظام جامع رسانه‌ای تکلیف دولت در برنامه چهارم توسعه بود که در این برنامه دولت موظف است تا پایان برنامه چهارم توسعه تکلیف طرح نظام جامع رسانه‌ای را مشخص کند که در حال حاضر این طرح تا پایان برنامه پنجم توسعه به طول انجامیده است.

وی اظهار کرد: قانون مطبوعات دچار ضعف‌هایی است که به سبب اینکه در سال 64 تدوین شده و در طول این 27 سال طبیعی است تغییرات رسانه‌ای بزرگی در جامعه رخ دهد که نیاز به اصلاحات این قانون باشد.

فیاضی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم نظام جامع رسانه‌ای ورود اهالی رسانه‌ای اعم از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و مدیران در این طرح است که می‌تواند به موفقیت هر چه بیشتر آن بینجامد.

فیاضی افزود: هر طرح یا لایحه‌ای که بتواند بر مبنای نظام جامع رسانه‌ای شکل بگیرد قطعا می‌تواند یک نظام جامع برای رسانه‌های کشور باشد و با شفاف‌سازی این نظام به فعالیت‌های فرهنگی کشور کمک کند.

انتهای پیام/70001/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول