اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان:

دشمن به دنبال برهم زدن اتحاد ملی در کشور است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: دشمنان به دنبال ایجاد جدایی در بین حوزه و دانشگاه‌ و بر هم زدن اتحاد ملی در کشور هستند.

دشمن به دنبال برهم زدن اتحاد ملی در کشور است

عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج اندیشه‌های سکولار در دانشگاه‌ها هستند، اظهار کرد: در دانشگاه‌های دوران اصلاحات اندیشه‌های افرادی که امروز در دانشگاه‌های غربی مبانی دینی را زیرسوال می‌برند، تدریس و ترویج می‌شد.

وی ارزش طرح ولایت را قابل قیمت‌گذاری ندانست و ابراز کرد: طرح ولایت حرکتی با خواست مقام معظم رهبری برای مقابله با تفکرات غربی و منحرف موجود در دانشگاه‌ها است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با اشاره به اتفاق‌های پس از انتخابات سال 88، گفت: فتنه 88 موقعیتی بود که دشمنان به طور کامل چنگ و دندان خود را به جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی ادامه داد: اکنون دشمنان به جایی رسیده‌اند که تلاش خود برای سرنگونی نظام اسلامی را نفی نمی‌کنند.

بایرامی، با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد جدایی و تفرقه در بین حوزه و دانشگاه‌ هستند، تصریح کرد: دشمنان افرادی مانند آیت‌الله مصباح یزدی را به دلیل حرکت نکردن در مسیر آنها مورد هدف قرار می‌دهند.

به گفته وی، طبق فرموده امام خمینی (ره)، یکی از وظایف بسیج دانشجویی ترسیم چارچوب اسلام ناب محمدی (ص) در سطح جهانی است.

این مسئول خودسازی را یکی از توصیه‌های همیشگی مقام معظم رهبری به بسیجیان عنوان کرد و گفت: تا خودسازی نکنیم دگرسازی نمی‌توان کرد.

وی با تصریح بر اینکه بسیج دانشجویی باید در مسایل معرفتی دانشگاه‌ها در اوج باشد، افزود: در بحث خودسازی باید مراقب بود تا گرفتار تفکرات انحرافی نشد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت ترویج روحیه اندیشیدن در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: آرمان‌گرایی و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های دانشجویان بسیجی است.

وی به ضرورت داشتن بصیرت در تمام فعالیت‌ها تاکید کرد و گفت: در جایی که حتی سخن حق ما، پازل دشمن را کامل می‌کند نباید آن سخن را به زبان آورد.

بایرامی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی باید دیده‌بان باشد و فضای جامعه را رصد کند، خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی باید نیازهای اساسی دنیا، منطقه و کشور را بشناسند و به دنبال برطرف کردن آنها باشند.

وی، جنگ امروز را جنگ اراده‌ها دانست و گفت: جبهه حق با فرماندهی ایران اسلامی و جبهه استکبار نیز با فرماندهی آمریکا در حال انجام جنگی تمام عیار هستند.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان، با تصریح بر اینکه نباید آمریکا را یک محدوده جغرافیای سیاسی تصور کرد، افزود: باید با دید جغرافیای فرهنگی و فکری برخی از دنباله‌های تفکر آمریکایی را در کشور خود نیز دید.

وی هدف امروز دشمنان را عقب نگه‌داشتن کشور از بعد اقتصادی و علمی دانست و ابراز کرد: برهم زدن اتحاد ملی یکی از اهداف دشمنان است.

بایرامی خواستار توجه بیش از پیش دانشجویان بسیجی به معنویات شد و اذعان کرد: برای افزایش بعد معنوی نباید حدی برای خود شناخت.

وی افزود: 90 درصد وظیفه دانشجویان بسیجی رفتار و برخورد درست با دیگران بوده و تنها 10 درصد وظیفه آنها کار و فعالیت‌های تشکیلاتی است.

انتهای پیام/84001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول