اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بردسکن و کاشمر در مجلس:

پیروزی رزمند‌گان غزه سند دوباره رسوایی اسرائیل را آشکار کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت حزب‌الله و مبارزه جانانه رزمندگان غزه دوباره دشمن را به خاک ذلت کشاند و رسوایی آنان را به جهانیان نشان داد.

پیروزی رزمند‌گان غزه سند دوباره رسوایی اسرائیل را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در محل سالن فرهنگسرای مهر بردسکن و در جمع گروهی از مسئولان، کارشناسان، بازاریان و خیرین بردسکنی ساکن در شهرهای مختلف کشور اظهار کرد: در حال حاضر با سلاح‌های ایرانی رزمندگان غزه توانستند به پیروزی برسند که این اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه تحریم‌‌های دشمنان موجب بالندگی بیشتر مردم ایران شده است افزود: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری بسیجیان گرانقدر انقلاب اسلامی، کشور ما به رشد در تمام زمینه‌ها از لحاظ علمی و نظامی رسیده است و یک کشور قدرتمند با تکیه به فرامین قرآن و اسلام و تحت فرامین رهبری فرزانه انقلاب است.

اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه قدر خود و نظام اسلامی را بیشتر بدانیم، افزود: ایران از حیث سیاسی و نظامی جایگاه خوبی را دارد و از لحاظ اقتصادی مشکلاتی سر راه است که باید برطرف شود.

وی به نام‌گذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری و نیز امسال را که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است اشاره کرد و اظهار داشت: باید کمربندها را محکم ببندیم و هر کس در هر جایگاهی و هر مسئولیتی که دارد برای خدمت‌گزاری یک لحظه غفلت نداشته باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت کشورمان اقتصاد ما می‌بایست چند برابر امروز می‌بود که در این مورد کم‌کاری شده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سه محور قابلیت، چالش و آسیب‌شناسی و راهکار را مورد توجه قرار داد و گفت: ایران هیچ چیز از کشورهایی مانند ژاپن،‌ چین و...کم ندارد.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در استان خراسان رضوی 52 هزار هکتار زیر کشت زعفران داریم اظهار داشت: بیاییم دست بخش خصوصی را بفشاریم و تا سرمایه‌گذاری کند، ببینید چه اتفاق بزرگی در کشور و استان و شهرستان خواهد افتاد.

وی پایلوت توجه به محصولات اورگانیت را بردسکن در استان نام برد و گفت: معدن مس و معادن مس شهرستان بردسکن با آماری که دارم همچون معدن مس سرچشمه است، لذا باید روند کار را برای بخش خصوصی آسان کنیم و کمک کنیم تا بخش خصوصی در پیچ وخم کارهای اداری منصرف نشود.

اسماعیل‌نیا مهاجرت 53 درصدی جوانان بردسکن را یک فاجعه دانست و گفت: در صورت اینکه در شهرهایی چون گناباد این روند مهاجرت 9 درصد است.

وی گفت: کار جهادی و بسیجی همت می‌خواهد که امیدوارم با تلاش به عمل آمده،آینده رو به توسعه شهرستان با افق روشن را شاهد باشیم.

وی اتحاد و همدلی و بصیرت و شایسته‌سالاری را سه عنصر موفقیت ذکر کرد و افزود: بردسکن در مسیر توسعه و پیشرفت و کارآفرینی را حرکتی مناسب می‌دانم و باید شما به هر طریقی که می‌توانید به منطقه خودتان کمک کنید.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول