اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

حضور آگاهانه مردم در صحنه‌ها موجب به زیر کشیدن پرچم آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه موجب به زیر کشیدن پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در کشورهای اسلامی شده است.

حضور آگاهانه مردم در صحنه‌ها موجب به زیر کشیدن پرچم آمریکا شده است

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای مختلف نشان از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه است.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه کشورهای اسلامی موجب به خطر افتادن منافع کشورهای استکباری شده است، خاطرنشان کرد: برچیده شدن بساط استکبار و استبداد از نتایج بیداری اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان اتحاد و همدلی مردم کشورهای اسلامی را موجب افزایش بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و افزود: باید برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیست نیز اتحاد و همدلی لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه سرنوشت کشورهای استکباری باید الگوی کشورهایی همچون سران برخی کشورهای عربی باشد، افزود: سرنوشت کشورهای استبدادی در لیبی و مصر باید الگوی مستکبران باشد.

مرادلو بر ضرورت ایجاد وحدت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: باید با وحدت نیز در برابر رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرد.

وی با اشاره به شعار از نیل تا فرات رژیم اشغالگر قدس، یادآور شد: برای مقابله جدی با رژیم اشغالگر قدس باید اتحاد بین کشورهای اسلامی و عربی فراهم شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل در غزه تصریح کرد: جنگ هشت روزه با پیروزی حماس به پایان رسید که از نتایج مطلوب برای مسلمانان محسوب می‌شود.

وی بیداری اسلامی را حاصل تفکر امام خمینی (ره) دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی الگوی بیداری در جهان محسوب می‌شود.

مرادلو پیروزی حماس را در جنگ هشت روزه موجب برچیده شدن اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد و گفت: این پیروزی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول