اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش صدا و سیمای مرکز زنجان صورت گرفت

پخش مراسم هشتم محرم زنجان از 10 شبکه داخلی و برون مرزی

خبرگزاری فارس: مراسم با شکوه هشتم محرم (حسینیه اعظم) از طریق 10 شبکه داخلی و برون مرزی برای عاشقان و دلباختگان امام حسین(ع)‌ پخش می‌شود.

پخش مراسم هشتم محرم زنجان از 10 شبکه داخلی و برون مرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اجتماع با شکوه مردم زنجان به مناسبت هشتم محرم عصر امروز با شکوه تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است.

در این مراسم با شکوه، همه ساله عاشقان و دلباختگان اباعبدالله الحسین(ع) گرد هم می‌آیند تا مراسم آئینی و با شکوه هشتم محرم را به یاد حضرت ابوالفضل برپا کنند.

عشق و علاقه پایتخت شهر شور و شعور حسینی در قالب عزاداری سرور و سالار شهیدان همواره در کشور زبانزد خاص و عام بوده و از آن به عنوان اجتماع بزرگ شیعیان جهان یاد می‌شود.

این مراسم که از بعد از ظهر امروز آغاز شده است با حضور صدها هزار نفر از عاشقان اباعبدالله و قمر بنی هاشم علمدار کربلا در حال برگزاری است.

این مراسم امروز از طریق شبکه‌های یک، دو، سه، خبر، الکوثر، جام جم یک، سحر دو، شما، تهران و شبکه استانی اشراق به صورت زنده به نقاط مختلف کشور و بینندگان و عاشقان اباعبدالله و قمر بنی هاشم در خارج از کشور به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/2308/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول