اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

رهنمود‌های رهبری در تنگناها راهگشا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: رهنمود‌های رهبری راهگشای کشور در تنگناها و فشار‌ها است.

رهنمود‌های رهبری در تنگناها راهگشا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان تاکستان با تسلیت ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: ملت شیعه و وفادار ایران اسلامی با عزاداری و سوگواری در این ایام اوج عشق و ارادت خویش را به ساحت اهل‌بیت و به ویژه امام حسین (ع) نشان‌ داده و ثابت می‌کنند که پیرو اصلی مکتب سرخ حسینی هستند.

امام جمعه تاکستان افزود: تلاش برای اشاعه فرهنگ عاشورا امروز وظیفه کنونی آحاد شیعیان و دلدادگان حسینی است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) پرچمدار مکتب ظلم‌ستیزی و امر به معروف است، تصریح کرد: امیدواریم که با یاری و جهاد همگانی بتوانیم زمینه را برای ظهور جامعه‌ای حسینی و عدالت‌محور فراهم کرده و مقدمه‌ساز دفع و ریشه‌کنی تمام ظلم‌ از سراسر عالم شویم.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی با فریا‌د‌های یا حسین و یا زهرا حماسه‌آفرین صحنه‌های بزرگی شدند که امروز وظیفه آحاد ملت، احترام و قدردانی به این رشادت‌ها و جانفشانی‌ها است.

اسلامی بیان کرد: افتخار بسیجیان امروز تبعیت از رهنمود‌ها و فرموده‌های مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه سخنان و رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب سرلوحه کار تمام کارگزاران و مسئولان قوای سه‌گانه قرار دارد، تصریح کرد: معظم‌له در دیدار اخیر خویش با بسیجیان با قدردانی از نمایندگان در انجام وظیفه قانونی خویش فرمودند که این طرح در همین جا کفایت کرده و باید متوقف شود.

امام جمعه تاکستان اضافه کرد: دشمنان با برنامه‌‌ریزی و انواع دسیسه‌هایی که دارند، در تلاش هستند تا میان مسئولان و سران قوا اختلاف انداخته و از این اختلاف بیشترین بهره را ببرند، اما قطعا ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا و تبعیت از رهبری چنین اجازه گستاخانه‌ای را به مستکبران و هیچ‌کدام از حکومت‌های ستمگر عالم نمی‌دهد.

اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش ملت ایران اسلامی تا دست‌یابی به مقصد نهایی همچنان با قدرت و اراده قوی‌ ادامه داشته و دشمنان نمی‌توانند ملت ایران را از این مسیر مأیوس و پشیمان کنند.

انتهای پیام/77005/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول