اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

بزرگترین افتخار بسیج ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: بدون شک بزرگترین افتخار و امتیاز بسیج ولایتمداری است.

بزرگترین افتخار بسیج ولایتمداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: امام حسین (ع) می‌فرمایند، «قیام من به دلیل فسادی بود که بنی‌امیه بر امت رسول خدا (ص) وارد کرد‌ و گناه و معصیت را ترویج می‌کردند».

وی گفت: به خاطر اینکه امام هدایتگر، دوستدار و دستگیر مردم است و در هدایت هیچ‌کس سزاوارتر از امام نیست، امام حسین (ع‌) قیام کرد.

ابراهیمی با تاکید بر نظارت اجتماعی افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیز این مسئله را مد نظر دارد ‌و موجب اصلاح فرد و جامعه می‌شود.

وی گفت: سرآمد همه خوبی‌ها این است که انسان امام حق در راس آنها امیرالمومنین علی(ع‌) و 11 فرزند ایشان را دوست بدارد و سرآمد همه بدی‌ها این است که انسان به امام حق را نپذیرد.

امام جمعه بافت ابراز داشت: امروز بزرگترین معروف و خوبی این است که مسئولان و مردم چشم ‌و گوششان متوجه مقام معظم رهبری باشد و فرمایشات ایشان را به کار ‌گیرند.

ابراهیمی اذعان داشت: یکی از برکات امام (ره) تاسیس بسیج است و یکی از برکات بسیج ایستادگی در مقابل دشمن در غزه است که منجر به عقب‌نشینی دشمن خون‌خوار شد.

وی بیان داشت: بزرگترین افتخار و امتیاز بسیج ولایتمداری است، بسیج شجره طیبه طوبی‌ است که شاخه‌های آن در دل و خانه هر مومنی رشد کرده و ریشه دوانیده است.

ابراهیمی گفت: مجالس عزاداری امام حسین (ع‌) با شکوه‌ هر چه تمام‌‌ برگزار می‌شود و در این آیین‌ها باید حرمت عزاداران به ویژه ‌جوانان حفظ شود، زیرا بی‌حرمتی به عزاداران امام حسین (ع‌) بی‌حرمتی به‌ حضرت است.

انتهای پیام/80017/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول