اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام حسین (ع) الگوی حیات طیبه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امام حسین (ع) الگوی حیات طیبه است.

امام حسین (ع) الگوی حیات طیبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه ملاک ارزشها تقوا است، اظهار کرد: خداوند بهشت را خلق کرده برای هر کسی که او را اطاعت کند و جهنم را برای گناهکار که نافرمانی خدا را پیشه می‌کند خلق کرده و تقوای الهی در بندگان خدا هم در دنیا و هم آخرت مشمول عنایت بیکران خداوند می‌شود و عمل به آموزه‌های دینی و توفیق به پرهیز از معاصی را به ما عنایت می‌فرماید.

وی در ادامه گفت: عاشورای حسینی به ولابت متصل است و محرم ماه مغرفت، خودسازی است و پیام‌های زیادی برای زندگی دارد که باید از ارزشها و پیام‌های این ماه با شناخت بیشتر از ابعاد و زوایای آن بهره‌برداری کنیم.

شریعتی‌تبار افزود: هر روز عاشورا به نامی مزین شده که باید درباره آن مطالعه کنیم و بینش خود را ارتقا دهیم و برای بهره‌برداری از عزاداری‌های ماه محرم مجالس باید محتوایی برگزار شوند و در آنها برای شناساندن سیره امام حسین (ع) تلاش شود.

وی گفت: عاشورا یک حادثه سرشار از پایمردی است و از چند جهت قابل تحلیل، بررسی است و ترکیبی از حماسه ، پیام و احساس است.

شریعتی‌تبار اظهار داشت: فعالیت بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف پیروی از راه و آرمانهای سالار شهیدان و یاران باوفایش در حادثه کربلا آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) با هدف مقابله با ظلم ، ستم و نشاندن عدالت و حق درجایگاه واقعی خود قیام کرد و امروز بسیجیان نیز برای تحقق هدف در کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول