اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس:

در ایام سوگواری قمه بر ریشه‌ هجمه فرهنگی دشمنان بزنیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس گفت: در ایام سوگواری محرم و صفر باید قمه بر ریشه‌ هجمه فرهنگی دشمنان بزنیم.

در ایام سوگواری قمه بر ریشه‌ هجمه فرهنگی دشمنان بزنیم

احمد سجادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: خرافه‌ها و اعتقادات وارده در سنت عزاداری حسینی جایی ندارد.

وی افزود: برگزاری محافل سوگواری، حلقه‌های معرفت‌شناختی و تمام اعمال مرتبط با عزاداری در ایام محرم و صفر باید براساس کتب مستند و رسمی صورت گیرد.

سجادی با تاکید بر مطابقت گفتار با عمل در یک عزادار حسینی گفت: عزاداری در سوگ سیدالشهدا و همه اهل‌بیت باید به نحوه‌ای باشد که آثار عملی آن در رفتار و گفتار پدیدار شود.

این نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزاداری حسینی باید در ظاهر و باطن تجلی یابد و افراط در یکی نباید سبب تفریط و کاستی در دیگری شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با ابراز نارضایتی از بدعت‌های وارده به سنت عزاداری چون قمه‌زنی تاکید کرد: قمه‌زنی به هیچ‌وجه مورد تایید نیست و از دیدگاه اسلام آسیب و ضربه به خود امری مردود است.

سجادی با بیان اینکه باید به قلب ناپاک استکبار در این ایام قمه بزنیم گفت: در ایام سوگواری محرم و صفر باید با بهره‌گیری از آموزه‌های عاشورا قمه بر هجمه‌های فرهنگی دشمن جهت ریشه‌کن‌سازی آن بزنیم.

انتهای پیام/70003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول