اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

85 درصد صادرات کشاورزی استان بوشهر در اختیار دشتستان است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: بیش از 85 درصد صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر در اختیار شهرستان دشتستان است.

85 درصد صادرات کشاورزی استان بوشهر در اختیار دشتستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با تسلیت ایام سوگواری آل‌الله و حزن و اندوه جهان اسلام اظهار داشت: پیشینه تاریخی شهرستان، پیشینه‌ای درخشان است و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضوری پررنگ و اثرگذار داشته است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان بیشترین آمار رزمندگان دفاع مقدس استان بوشهر را به خود اختصاص داده و در ایام دفاع مقدس شاهد اعزام 110 هزار نفر به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده‌ایم.

خسروی شهرستان دشتستان را جلودار فرهنگ ایثار و شهادت در استان بوشهر دانست و بیان داشت: شهرستان دشتستان در دوران دفاع مقدس 680 شهید گلگون‌کفن تقدیم انقلاب کرده که بیش از یک سوم شهدای استان را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: دشتستان بزرگ در حوزه علمی و فرهنگی جایگاهی ممتاز را به خود اختصاص داده و دارا بودن سه حوزه علمیه و بیشترین تعداد طلاب نمودی بارز بر جایگاه ویژه این شهرستان در عرصه‌های علمی و فرهنگی است.

این مسئول با اشاره به موقعیت شهرستان دشتستان در صنعت کشاورزی اذعان داشت: این شهرستان یکی از توانمندترین نقاط استان بوشهر در عرصه کشاورزی است و در همین راستا بیش از 70 درصد اراضی تحت کشت و تولیدات کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: در امر صادرات محصولات کشاورزی به خارج از کشور شهرستان دشتستان 85 درصد از صادرات محصولات کشاورزی استان بوشهر به خارج از کشور را به خود اختصاص داده است.

خسروی ابراز داشت: در عرصه تولید طیور و ماکیان و دامپروری شهرستان دشتستان بیش از 85 درصد از تولیدات کشاورزی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در حوزه عمرانی و توسعه زیرساخت‌های شهری و روستای آنچه در دولت‌های نهم و دهم در شهرستان دشتستان رخ داده بیشتر شبیه معجزه بوده است.

فرماندار دشتستان گفت: باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و توسعه روزافزون این شهرستان باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول