اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان:

هیئات مذهبی دشتستان رتبه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان از رتبه‌بندی هیئات مذهبی این شهرستان برحسب فعالیت‌های اجرایی آنان خبر داد.

هیئات مذهبی دشتستان رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدجواد غلامحسین‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان مذهبی دشتستان اظهار داشت: هیئات مذهبی نقش مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون شاهد مشارکت فعال هیئات و تشکل‌های مذهبی در برنامه‌های عزاداری هستیم و این روند تا پایان دهه اول محرم تداوم دارد.

مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان از رتبه‌بندی هیئات مذهبی این شهرستان بر حسب فعالیت‌های اجرایی آنان خبر داد.

غلامحسین‌زاده ابراز داشت: هیئات مذهبی به عنوان بزرگ‌ترین و پرسابقه‌ترین تشکل‌های مردمی در جامعه شناخته می‌شوند که تبلیغات اسلامی باید از این پتانسیل برای پر رنگ کردن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده بهینه کند.

وی از جمله مشکلات هیئات مذهبی را شکاف بین هیئات امناء مساجد و هیئات مذهبی عنوان کرد که باید با استفاده از روحانیون مجرب از بین رود.

این مسئول گفت: با بازدید و جلسه با مسئولین هیئات مذهبی شهرستان نسبت به رتبه‌بندی هیئات مذهبی شهرستان به درجات عالی، خوب، متوسط و ضعیف اقدام و از هیئات مذهبی فعال تقدیر خواهد شد.

غلامحسین‌زاده در ادامه به اهمیت عاشورا اشاره کرد و افزود: پیام‌های عاشورا اثر عمیقی در تار و پود فرهنگ عمومی شیعه داشته و تا زمانی که تشیع ماندگار است فرهنگ عاشورا نیز تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های زدودن خرافات از فرهنگ عاشورا این است که حادثه عاشورا را به صورت دقیق و با اتکاء به اسناد و مدارک مستدل و منطقی تعریف بکنیم.

انتهای پیام/2451/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول