اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش 40 درصد وقوع جرائم در نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی گفت: پنج سال اخیر شاهد کاهش 40 درصدی وقوع جرم در بین نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی هستیم.

کاهش 40 درصد وقوع جرائم در نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، موسی صمیمی ظهر امروز در نوزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم با محوریت بررسی علل و عوامل جرائم مالی و ارائه راهکارهای موثر برای پیشگیری از وقوع جرم که در سالن امام علی (ع) نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: همایش بررسی علل و عوامل وقوع جرم در بین نیروهای مسلح گام موثری در راستای کاهش میزان جرائم در بین کارکنان نیروهای مسلح است.

وی با مثبت ارزیابی‌کردن نتایج حاصل از این جلسات، تصریح کرد: مباحث مطروحه در این مجامع پس از جمع‌بندی به سازمان قضایی کشور منعکس می‌شود.

صمیمی با بیان اینکه سازمان قضایی نیز به نوبه خود پس از بررسی این نتایج را به ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع می‌دهد، افزود: در نهایت تمام نکته و نظرات این مجامع به محضر فرمانده کل قوا رسیده و این مباحث در برنامه‌ریزی‌ها برای نیروهای مسلح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی با اشاره به کاهش میزان تخلفات کارکنان نیروهای مسلح در سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: از سال 77 که مجامع پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح تشکیل شده است، کاهش 40 درصدی وقوع جرم در بین کارکنان نیروهای مسلح استان را شاهد هستیم.

صمیمی با اشاره به ثمرات برگزاری چنین همایش‌هایی، گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده چنین همایش‌هایی در روحیه کارکنان نیروهای مسلح، تأثیر زیادی دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بررسی نظرات کارشناسان و اعمال و انعکاس آن‌ها در می‌یابیم که میزان جرائم در بین کارکنان نیروهای مسلح روز به روز در حال کاهش است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول