اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

پارک روستای برغنی حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته بسیج پارک روستای برغنی با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از اهالی روستای برغنی از توابع حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

پارک روستای برغنی حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، بخشدار مرکزی این شهرستان پیش‌ازظهر امروز در حاشیه افتتاح این پارک  گفت: ساخت پارک‌های روستایی در راستای طرح محرومیت‌زدایی از مناطق محروم و رسیدگی به روستاهای کمتر توسعه‌یافته صورت می‌گیرد.

نادر قادری با اشاره به خدمات قابل تقدیر و چشمگیر دولت‌های نهم و دهم در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته کشور، افزود: تمام تلاش ما این است بتوانیم در یک برنامه زمان‌بندی شده با ایجاد و تجهیز پارک‌های روستایی گام‌های مؤثرتری در راستای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق روستایی برداریم.

وی هزینه اجرای این طرح را 200 میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: این پارک با وسعت پنج هزار متر مربع با تمام امکانات تفریحی خانوادگی شامل  پارک بازی کودکان، فضای سبز و تجهیزات ورزشی است.

روستای برغنی از توابع بخش مرکزی حاجی‌آباد در 25 کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده و به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و طبیعی مثل چشمه سبزپوشان از نظر گردشگری از اهمیت خاصی برخوردار و همیشه پذیرای گردشگران زیادی است.

انتهای پیام/‌ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول