اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های همدان:

نگاه امام به بسیج راهبردی و برخاسته از متن دین بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های همدان گفت: نگاه امام خمینی (ره) به بسیج بسیار بالا و راهبردی و برخاسته از متن دین بود.

نگاه امام به بسیج راهبردی و برخاسته از متن دین بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت افسران جوان جنگ نرم که توسط بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان باید جزو نخستین کسانی باشند که در راه تحقق منویات رهبری حرکت کنند.

وی به موضوع سبک زندگی مد نظر رهبری اشاره کرد و گفت: با وجود موفقیت‌های بزرگی که ایران اسلامی داشته در اجرای سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی موفق عمل نکردیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در ادامه به نظریات اندیشمندان آمریکایی در خصوص چالش‌های آمریکا در جهان اشاره کرد و گفت: از نظر اندیشمندان آمریکایی چالش‌های حفظ منافع نفت، کشورگشایی و حفظ منافع ملی آمریکا از همه مهمتر است و به دولتمردان خود توصیه می‌کنند اگر مردم دنیا به شیوه آمریکایی زندگی نکنند آمریکا نمی‌تواند ابرقدرت باقی بماند.

وی ادامه داد: امروزه مقام معظم رهبری در مقابل سبک زندگی مادی‌گرای آمریکایی، سبک زندگی طیبه را که حرکت به سوی خداست توصیه می‌کنند.

رستمی با اشاره به انواع زندگی یادآور شد: انسان دارای دو نوع سبک زندگی است که یکی حیات طیبه و سبک زندگی طیب است که باید بسیج در آن مسیر باشد و دیگری زندگی سخت که دلبستگان به دنیا دارند.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: مردم کوفه که خود امام حسین (ع) را دعوت کرده بودند در مقابل خدعه و نیرنگ دشمن به جایی رسیدند که دست به جنایت زدند و این رفتارهای غیر انسانی در هیچ جا اتفاق نیفتاده است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان همدان علت بروز رفتارهای زشت را در پیروی از شیطان دانست و خاطرنشان کرد: هرکسی که از خدا دور شود به سوی شیطان کشیده می‌شود و دست به جنایت می‌زند.

وی با اشاره به باورمندی در بسیج گفت: انسان‌های باورمندی که در مقابل طوفان‌ها نمی‌لغزند و محکم می‌ایستند، بسیجیان هستند.

رستمی ادامه داد: نقطه محوری بسیج ایمان و باور است که در مقابل دشمنان متزلزل نمی‌شوند و ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: آن چیزی که بسیج را از دیگر گروه‌ها متمایز می‌کند تلاش برای دستیابی به ایمان و باور است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان در پایان اظهار داشت: محرم فضایی را ایجاد می‌کند که ایمان خود را محکم‌تر کنیم و اگر به امام حسین (ع) متوسل شویم نورانیت، ایمان و باورمندی در ما بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/2499/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول