اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مجتمع ارشاد بهشهر برق 32 آمپری دارد/120 میلیون تومان اعتبار گم شده

خبرگزاری فارس: مجتمع- فرهنگی هنری شهرستان بهشهر که در هفته دولت سال گذشته به بهره‌برداری رسیده هنوز از همان برق اولیه 32 آمپری تغذیه می‌کند.

مجتمع ارشاد بهشهر برق 32 آمپری دارد/120 میلیون تومان اعتبار گم شده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در پنجم شهریور مصادف با پنجمین روز از هفته دولت سال گذشته با حضور حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ولی‌الله فرزانه مدیرکل برنامه و بودجه استانداری مازندران، حجت الاسلام ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه همچنین فرماندار و جمع زیادی از هنرمندان و مسئولان بهشهری افتتاح شد.

مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بهشهر در حالی تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شد که با 61 نقص فنی مانند کامل نبودن سیستم گرمایشی و سرمایشی، مشکل سیستم فاضلاب، خالی بودن کف سِن، پایین بودن ولتاژ برق، مستحکم نبودن دیوارها و ریزش برخی از تعمیرات دیوارهای کلی، مواجه بود.

پس از گذشت 14 ماه از افتتاح مجتمع و با وجود پیگیری‌های فراوان فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران که در واقع بهره‌بردار این مجتمع است، هنوز نواقص به طور کلی رفع نشده، به‌عنوان مثال پایین بودن ولتاژ برق یکی از بزرگ‌ترین مشکلات است به‌طوریکه بارها مشاهده شده در زمان اجرای یک برنامه، فیوز برق می‌پرد.

جالب است بدانید مجتمعی که با 750 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید هنوز از همان برق 32 آمپری یا سه فاز اولیه که پیمانکار برای انجام کارهای خدماتی استفاده می‌کرد، تغذیه می‌شود این در حالی است که سازمان مسکن و شهرسازی به‌عنوان پیمانکار تعهد کرده است برق 250 آمپری را به مجتمع برساند.

پیمانکار پروژه هم که ظاهراً به‌دلیل طلب کاری از سازمان مسکن و شهرسازی وقت استان هر چه ناراحتی دارد بر سر مجتمع فرهنگی بهشهر خالی می‌کند، از ادامه تعمیرات و رفع نواقص خودداری کرده و گوشی همراهش خاموش است.

از این مساله که بگذریم نمی‌دانیم این 120 میلیون تومان پول اختصاص یافته‌ای که در جلسات مختلف به‌منظور تعمیرات مجتمع فرهنگی هنری بهشهر از آن صحبت می‌شود کجا رفته است.

این را هم نمی‌دانیم مبالغی که از سوی ستاد حوادث به پروژه‌ای اختصاص یافته، با چه توجیهی می‌تواند سر از ناکجا آباد درآورد.

اما تا پایان سال 91 تنها چهار ماه مانده است و معمولاً در این ماه‌ها به‌دلیل شروع سال جدید و قرارگرفتن در مناسبت‌هایی مانند دهه فجر، برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود که شهر تاریخی و فرهنگی بهشهر با هنرمندان و بزرگان شهیر خود از آن مستثنی نیست.

جای دوری نمی‌رود اگر اداره کل راه و شهرسازی فکری به حال استانداردسازی وضعیت برق مجتمع فرهنگی هنری بهشهر هم بکند تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بتواند یک برنامه فرهنگی را بدون دغدغه و استرس برگزار کند و نگران قطع صدا و نور و ترکیدن چراغ‌های مجتمع نباشد.

انتهای پیام/86001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول