به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، سید کاظم موسوی اظهار داشت: طی هشت ماه گذشته 217 هزار و 821 نفر با مرکز فوریتهای پلیسی 110 استان تماس برقرار کردند که 138 هزار و 293 مورد از تماس شهروندان موجب عملیات پلیسی و حضور به موقع ماموران در صحنه شد.
وی ادامه داد: طی تماسهای برقرار شده 35 هزار و 310 نفر، اطلاعات و راهنماییهای لازم را از پلیس دریافت کردند.
موسوی با اشاره به اهداف راهاندازی این مرکز در بدنه ناجا گفت: افزایش تحرک و سرعت عمل در بدنه ناجا به منظور پاسخ سریع به نیازهای مردم و همچنین پاسخگو بودن پلیس در مقابل انتظارت به حق شهروندان از مهمترین اهداف راهاندازی این مرکز بوده است.
جانشین انتظامی استان گلستان با اشاره به 44 هزار و 218 مورد تماس غیرقابل رسیدگی از شهروندان خواست از برقراری تماسهای غیرضروری با این مرکز خودداری کرده و با گزارش اخبار و موارد مشکوک پلیس را در خدمترسانی بهتر یاری کنند.
انتهای پیام/2307/ع/د1000