اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اندیشه والای بسیج مایه افتخار جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی ‌داشت و اعلام کرد: اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار کرد.

اندیشه والای بسیج مایه افتخار جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌ در پیام تبریک کرم‌رضا پیریایی به مناسبت هفته بسیج آمده است: پنجم آذر یادآور تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان الطاف خفیه الهی و از معجزات منحصر به فرد انقلاب اسلامی و با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متأثر از اندیشه‌های تابناک و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و پایه‌گذار فرهنگ و تفکری ناب و سازنده در عرصه‌های مختلف شد.

در ادامه این پیام آمده است: شجره طیبه ‌بسیج، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت‌سازی است که نقش کارآمد و تأثیرگذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریادل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره‌گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، نقشی بسیار حساس، مهم و اساسی را ایفا کند.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: بی‌تردید اندیشه والا و مکتب پویای بسیج یک ارزش و مایه افتخار برای جامعه اسلامی محسوب شده و در پاسداشت و ترویج آن نباید از هیچ تلاش و کوششی فروگذار کرد. ضمن گرامیداشت هفته بسیج این مناسبت بزرگ را به همه بسیجیان سرافراز و دلاور تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول