اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فردوس:

استقلال و آزادی در فرهنگ بسیج متجلی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال و آزادی در فرهنگ و فکر بسیج متجلی است.

استقلال و آزادی در فرهنگ بسیج متجلی است

محمدعلی عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: بسیج از طایفه عشق است که با قبیله ایثار وصلت کرد و در حریم یار رسم عاشقی آموخت.

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که با اقتدا به حسین زمان و ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری بر فریضه عاشورایی امر به معروف و نهی از منکر و احیای آن در جامعه پافشاری می‌کند.

نماینده مردم فردوس در مجلس تصریح کرد: بسیج عاشق دلباخته‌ای است که باید تنهایی امام علی(ع ) برای مظلومیت امام حسن(ع ) و به نام تشنگی امام حسین(ع) همراز کویر با سوزش عطش وسوسه آب نشد و از میدان امتحان الهی سربلند و پیروز بیرون آمد.

عبدالها‌زاده یادآور شد: فکر بسیج خود به تنهایی فرهنگی است که استقلال و آزادی، دین و سیاست، کرامت و شرافت، مشروعیت و مقبولیت، مدنیت و مردم‌سالاری و حقوق فردی و اجتماعی در آن متجلی است.

*بسیجی بلای جان ضد انقلاب و حافظ ارزش‌های اسلامی است

نماینده مردم فردوس در مجلس گفت: بسیج همان بسیج است که روزی بلای جان ضد انقلاب بود، یک روز خار چشم دشمنان، روز بعد سد راه متجاوزان به کشور و اکنون نیز گوش به فرمان ولی امر خود، حافظ و پاسدار ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب است.

عبداله ‌زاده افزود: بسیج گل آل محمد(ص ) است که با قدرت خون در دشت ایمان رویید و در نهضت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خمینی(ره ) ثمر داد که رایحه آن جان عاشقان خدا را سرمست و حیران می‌کند.

وی تصریح کرد: نام بسیج ترجمه آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است، او حب علی(ع ) در دل، بغض عدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد.

نماینده مردم فردوس در مجلس با اظهار امیدواری از اینکه همه ملت ایران با تفکر بسیجی زمینه را برای ظهور مهدی(عج) فراهم می‌کنند، یادآور شد: بسیجی تسلیم فرمان خداست، صبر پیشه می‌کند، بر سبیل عدل گام برمی دارد و خلاصه آن می‌شود که خدا می‌خواهد.

انتهای پیام/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول