اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی

فرمانده تیپ 40 ارتش معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و معاون هماهنگ‌کننده ناجا، فرمانده جدید تیپ 40 مستقل ارتش معرفی شد.

فرمانده تیپ 40 ارتش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، سرهنگ مختاری‌فرد به عنوان فرمانده جدید تیپ 40 ارتش معرفی شد و از زحمات امیر علیرضا صیامی فرمانده سابق تیپ 40 ارتش قدردانی شد.

در این مراسم فرمانده سابق تیپ 40 ارتش در سخنانی بزرگ‌ترین عزت و افتخار نیروهای مسلح را تبعیت از ولایت فقیه و اوامر فرماندهی کل قوا در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در عرصه‌های داخلی و خارجی توانسته است قدرت و صلابت ملت ایران را به رخ همگان بکشد.

امیر علیرضا صیامی با یادآوری اینکه دشمنان این نظام امروز به دنبال قدرت جمهوری اسلامی ایران در جبهه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دچار هذیان‌گویی شده‌اند، تصریح کرد: دشمنان این انقلاب احساس می‌کنند که با برخی تهدیدات شیطنت‌آمیز می‌توانند ملت ایران را به تسلیم وادار کنند اما گویی از روحیه این ملت آگاه نیستند که در هشت سال جنگ عرصه را بر دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای تنگ کردند.

وی بزرگ‌ترین سرمایه ارتش را اعتماد مردم به این نیرو و تبعیت از فرمان ولایت در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها اعلام کرد و افزود: نیروهای مسلحی که عزم و اراده و اعتماد مردم را با خود به همراه دارند نیروهای مسلح در مسیر اقتدار و عظمت هستند که نتیجه دشمنی آنها جز زبونی خودشان چیز دیگری نیست.

این مسئول از ارتش به عنوان قدرتمندترین نیروی دفاع از اسلام و حقانیت انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: دشمنان ما امروز سعی می‌کنند با هر وسیله‌ای به ویژه ایجاد تفرقه در درون نظام و همچنین تحرکات بی‌ثمر اقتصادی و فشارها و تحریم‌ها انقلاب ما را به نقطه تسلیم برسانند اما آنچه در این بین باید توجه کنیم حفظ روحیه تقوا، ایمان، ایثار و گذشت است.

صیامی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ملت ایران همچون دوران عزتمند دفاع مقدس امروز نیز در صحنه مقابله با شیطنت استکبار حاضر است و هیچ علاقه‌ای به عقب‌نشینی و یا انتخاب موضع انفعال ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سابق تیپ 40 ارتش با بیان اینکه ارتشیان سلحشور ما امروز در حساس‌ترین نقاط مرزداران اعتقادی و ارزشی ملت ایران هستند، اضافه کرد: دشمنان ما به خوبی می‌دانند که اگر کوچک‌ترین خطا و اشتباهی کنند این نیروهای الهی بر فرق آنها فرود آمده و چون صاعقه‌ای رعدآسا هستی آنها را به باد می‌دهند.

در ادامه این مراسم مختاری‌فرد فرمانده جدید تیپ 40 ارتش در سخنانی انسجام، اتحاد و همدلی نیروهای مسلح را بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی یاد کرد و بیان داشت: هیچ نیرویی در دنیا به مانند ارتش ایران از فرماندهی بصیر، آگاه و شجاع به مانند نیروهای مسلح ایران برخوردار نیست و ما با تکیه بر این سرمایه می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق آییم.

وی بزرگ‌ترین آراستگی ارتش را در ایمان و اقتدار مضاعف، ارزشمداری و ولایت‌پذیری توصیف کرد و یادآور شد: ملت ایران به یقین پیروز صحنه رویارویی با دشمنانی است که جایگاه خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/62004/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول