اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سهمیه ارتش 20 میلیونی در کردستان محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از تحقق سهمیه ارتش 20 میلیونی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه از برنامه ابلاغی کشور جلوتر هستیم.

سهمیه ارتش 20 میلیونی در کردستان محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی بعدازظهر امروز در دیدار فرماندهان رده‌های سپاه و بسیج سپاه بیت‌المقدس با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: فرایند آموزش و سازماندهی برای بسیجیان فعال پیش‌بینی شده و در این راستا اقداماتی در حال انجام است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، استقبال مردم کردستان از عضویت در بسیج رضایت‌بخش بوده و برخلاف شایعات دشمنان مبنی بر وجود فاصله در بین مردم و بسیج در این استان، سهمیه ارتش 20 میلیونی در این استان محقق شده و فراتر از سهمیه ابلاغی است.

سردار رجبی برنامه‌های تدوینی پنج‌ساله سپاه بیت‌المقدس را یادآور شد و گفت: فضاسازی و فرهنگ‌سازی با مفهوم کلی از اولویت‌های بسیج بوده و برنامه‌های سال‌جاری نیز در پرتو همین برنامه‌ها پیش می‌رود.

وی جذب و سازماندهی بسیجیان با توجه به روند کیفی‌سازی، تربیت و آموزش، ایجاد حلقه‌های صالحین در بین تمامی اقشار بسیج، حفظ اتحاد و انسجام و نقش‌آفرینی بیشتر در تمام ابعاد ماموریتی سپاه و بسیج و تقویت و توسعه زیرساخت‌های توسعه‌ای در کردستان را نمونه‌ای از برنامه‌های پنج‌ساله سپاه بیت‌المقدس ذکر کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه به برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان استان با شعار یاوران رسول‌الله در طول هفته بسیج اشاره و هدف از برگزاری این رزمایش را سازماندهی، انضباط و نشان دادن صلابت بسیجیان عنوان کرد.

به گفته سردار رجبی، دفاع از کوی و برزن، عملیات آرام‌سازی، امداد و نجات در سطح وسیع و به نمایش گذاشتن میزان آمادگی بسیجیان در حفاظت از نظام اسلامی و دستاوردهای آن از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و کسب مهارت‌های لازم برای دستیابی به قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیجیان از دیگر اهداف برگزاری رزمایش یاوران رسول‌الله در استان است.

سردار رجبی در پایان با اشاره به آغاز برگزاری بیش از 2 هزار و 285 ریزبرنامه همزمان با هفته بسیج در استان کردستان افزود: این برنامه‌ها در قالب 69 عنوان کلی در پایگاه‌ها و نواحی مختلف سپاه در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79001/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول