اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی مقدم:

ورود اشرار با کنترل مرزهای شرقی به صفر رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: با کنترل نسبی مرزهای شرقی به ویژه مرزهای افغانستان، ورود اشرار، مواد مخدر، سلاح و سایر موارد از مرزهای خراسان‌رضوی نسبت به یک دهه گذشته به صفر رسیده است.

ورود اشرار با کنترل مرزهای شرقی به صفر رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در بازدید از یگان‌های مستقر در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی‏ اظهار کرد: با کنترل نسبی مرزهای شرقی به‌ویژه مرزهای کشور افغانستان، ورود اشرار، مواد مخدر، سلاح و سایر موارد از مرزهای خراسان‌رضوی نسبت به یک دهه گذشته به صفر رسیده است و همه‌ ساله نیز وضعیت بهتر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: البته بخشی از مواد مخدر از دیگر استان‌ها وارد خراسان‌رضوی می‌شود و ورود مواد مخدر از مرزهای استان نیست، با انسداد مرز و تقویت و تجهیز سرحدات به ابزار الکترونیکی، دوربین‌ها و ابزار مراقبتی، این روند بهبود پیدا می‌کند.

احمدی‌مقدم با اشاره به تقویت مبارزه با مواد مخدر در داخل مرزها‏، تصریح کرد: این مبارزه با افزایش سطح حرفه‌ای پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های جدید، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز درمانی و اردوگاه‌ها در استان‌هایی همانند خراسان رضوی این امکان را به وجود آورده که ظاهر جامعه را هم تا حد زیادی از معتادان ولگرد پاکسازی کنیم و آرامشی نسبی در جامعه به وجود آوریم تا مردم احساس راحتی کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به طرح‌های ترافیک ایام محرم و صفر افزود: مردم به‌ منظور تسهیل ترافیک به ‌ویژه در زمان حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها، با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند که در نهایت این همکاری سبب برگزاری هرچه با شکوه‌تر و منظم‌تر این عزاداری‌ها می‌شود.

احمدی مقدم در ادامه با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه همگانی است اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئولیت اختصاصی در این حوزه را دارد اما همه جامعه به خصوص متولیان نیز باید در این زمینه کار کنند‏ تا انحرافات وارد شده از طریق فرهنگ غربی به فرهنگ خودی را به مردم گوشزد و روش‌های جایگزین ایجابی را تبلیغ، ترویج و تولید کنیم.

انتهای پیام/70005/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول