اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

اخذ بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی از متخلفان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول یک میلیارد و 527 میلیون و 851 هزار ریال جزای نقدی از پرونده‌های تخلفاتی استان زنجان توسط تعزیرات حکومتی خبر داد.

اخذ بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی از متخلفان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجف‌زاده ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: در آبانماه سال جاری بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی از متخلفان از سوی تعزیرات حکومتی وصول شده است.

وی با بیان اینکه 37 فقره پرونده نانوایی در آبانماه سال جاری در تعزیرات حکومتی مطرح شده است، افزود: 39 میلیون و 323 هزار ریال جریمه نقدی برای متخلفان این حوزه در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از بررسی پرونده عرضه خارج از شبکه سوخت در تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد و افزود: 2 میلیارد و 771 میلیون ریال جریمه برای این پرونده در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به صدور جریمه نقدی 65 میلیارد و 44 میلیون ریالی برای عدم ایفای تعهدات ارزی تصریح کرد: از یک مورد پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی دیگر نیز یک میلیارد و 407 میلیون ریال جریمه وصول شده است.

نجف‌زاده با بیان اینکه در زمینه عرضه خارج از شبکه سوخت از طریق یک راننده تانکر 120 میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد، افزود: برای پرونده‌ای در زمینه خارج از سوخت شبکه نیز 235 میلیون و 968 ریال از دو نفر جریمه وصول شده است.

وی از رسیدگی به پرونده تولید و عرضه چای غیر قانونی خبر داد و گفت: از سه نفر از هر کدام 172 میلیون و 800 هزار ریال جریمه اخذ شد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول