اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی خراسان رضوی با هدف توسعه صنعتی دانش‌محور

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه صنعتی دانش محور این شرکت از پایان‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی خراسان رضوی با هدف توسعه صنعتی دانش‌محور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود مهدیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این شرکت در راستای اهداف و ماموریت‌های خود از توان علمی دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مختلف مورد نیاز صنایع کوچک استفاده کرده و همزمان نیازهای مطالعاتی این صنایع را به دانشگاه‌ها معرفی کند که طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری و فوق دکتری را به عنوان راهکاری اثر بخش در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: این شرکت آمادگی دارد در زمینه شناسایی و معرفی استادان و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند در زمینه های مرتبط و استفاده از نظرات و تخصص آنها، ایده‌های نو، توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین دانشگاه‌ها و صنعت، هدایت و بهره‌برداری از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای حل مسائل صنعت و استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه دانشگاه‌ها همچون گذشته عمل کند.

مهدیزاده درباره اولویت موضوعات پایان‌نامه‌ها اظهار داشت: موضوعات می‌بایست کاربردی و قابل استفاده و اجرایی و به دور از کلی‌نگری‌ها بوده تا بتواند نتایج دقیق و ملموسی را ارائه کند، با استفاده از مقایسه تطبیقی با کشورهای پیشرفته، الگوی عملی مناسبی را عرضه کند، موضوعات مربوط به صنایع کوچک می‌بایست در جهت راه‌های جدید برای توسعه و حمایت و یا رفع معضلات عمومی صنایع کوچک بوده و وابسته به یک واحد صنعتی خاص نباشد.

وی ادامه داد: عناوین پیشنهادی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درباره انجام پایان‌نامه‌ها در حوزه‌های عمران و محیط زیست، برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، توسعه بازار، مطالعه حوزه صادرات، توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی و توسعه صنعتی و فناوری است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه، استاد و موضوع پایان‌نامه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا فوق دکتری به تشخیص کمیته استانی حمایت‌های مالی بین 10 تا 60 میلیون ریال قابل پرداخت است.

شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در شش ماه نخست امسال از 10 پایان‌نامه کارشناسی ارشد نیز حمایت کرده است.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی خراسان رضوی با هدف توسعه صنعتی دانش‌محور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای توسعه صنعتی دانش‌محور این شرکت از پایان‌‌نامه‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول