اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

سپاه کیفیت را فدای سرعت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: سپاه تمام تلاش خود را به کار گرفته و کیفیت را فدای سرعت نکرده و به نحو ممکن تمام نقاط فنی را رعایت می‌کند.

سپاه کیفیت را فدای سرعت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سردار مجید خراسانی ظهر امروز در مراسم تحویل اسناد واحدهای بازسازی شده مناطق زلزله‌زده توسط بسیج سازندگی در اهر از حضور اردوهای جهادی 20 استان کشور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

وی، حضور پرشور و حماسی برادران بسیجی و سپاهی را در مناطق زلزله‌زده یکی دیگر از تلاش‌های ایثارگرانه این نهاد در خدمت به مردم برشمرد.

سردار خراسانی، محصول تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان را بهره‌برداری از 770 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده برشمرد و افزود: بالغ بر یک‌هزار و 200 واحد مسکونی نیز در مرحله اجراست و به زودی در صورت مساعد بودن شرایط جوی شاهد بهره‌برداری از مابقی تعهدات این نهاد در مناطق زلزله‌زده خواهیم بود.

وی گفت: سپاه تلاش را فدای سرعت و کیفیت نکرده به نحو ممکن تمام نقاط فنی را در کارهای خود لحاظ می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، تلاش‌های انجام شده توسط سپاه عاشورا را در مناطق زلزله‌زده بسیار قابل توجه و درخور قدردانی برشمرد و افزود: سپاه عاشورا و سپاه‌های استان قم، اصفهان، مازندران، خوزستان، اردبیل، آذربایجان‌غربی و سپاه‌های ناحیه اهر، ورزقان و هریس، بنیاد تعاون، آماد، قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی در منطقه حضوری مؤثر داشته و در طول این سه ماه در کنار مردم مناطق زلزله‌زده بودند.

سردار خراسانی با اشاره به حضور بیش از 80 گروه جهادی در ساعات اولیه وقوع زلزله گفت: این گروه‌ها همچون زمان جنگ و دفاع مقدس در کنار مردم چادر زدند و به فعالیت‌های فرهنگی پرداختند.

وی، پراکندگی روستاها، صعب‌العبور بودن و برودت هوا در منطقه را یکی از عوامل تاخیر در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده عنوان کرد و افزود: با این حال مردم این مناطق بهترین تعامل را با سپاه و بنیاد مسکن داشتند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی، با قدردانی از همراهی مردم منطقه با عوامل سپاه و بسیج در جریان ساخت و ساز گفت: سپاه و بسیج شاهد مانور محبت قوم‌های مختلف در منطقه بودند.

انتهای پیام/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول