اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-354

گودرزی: تا نظام مردم را دارد دشمن نمی‌تواند کاری بکند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌ جنوبی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت: تا نظام پشتوانه مناسبی مانند مردم را دارد، دشمن نمی‌تواند کاری کند.

گودرزی: تا نظام مردم را دارد دشمن نمی‌تواند کاری بکند

سردار احمد علی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مردم از همان ساعت‌های اول آغاز رأی‌گیری حضور پر شوری در شعب مختلف اخذ رأی دارند.

وی صفوف تشکیل شده در شهر بیرجند برای رأی دادن را بزرگ و منظم دانست و افزود: حضور مردم بسیار پرشور و نشاط بوده که نشان‌دهنده درک اجتماعی بالای مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌ جنوبی وظیفه تأمین امنیت در جامعه به ویژه تأمین امنیت انتخابات را بر عهده نیروی انتظامی دانست و افزود: با توجه به تجربیات گذشته، نیروی انتظامی چند ماه است که تلاش در راستای تأمین امنیت انتخابات را آغاز کرده است.

گودرزی افزود: به همین منظور مأموران مورد نیاز برای انجام امر رأی‌گیری در تمام شعب استان مستقر شده‌اند.

* از تمام ظرفیت نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات استفاده شده است

گودرزی برخی از نیروهای مستقر را نیز نامحسوس دانست و افزود: این مأموران بیشتر در موضوعات پنهان، کار خویش را انجام می‌دهند.

وی کشور را بسیار امن با حاشیه امنیت مناسب دانست و ادامه داد: تعداد افراد مستقر شده در هر شعبه نسبت به سایر شعب بنا بر تدابیر فرماندهان متفاوت است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از همه ظرفیت نیروی انتظامی خراسان‌ جنوبی مانند مرزبانی، نیروهای وظیفه، واحدهای رزمی و یگان‌های تکاوری در ایجاد امنیت در جاده‌های مواصلاتی کاملا آمادگی دارند.

گودرزی در پاسخ به این سؤال که این حضور مردم چه پیامی به دوستان و دشمنان انقلاب صادر کرد، بیان داشت: دوستان انقلاب بعد از دیدن این شرایط خوشحال شده و مشروعیت نظام به این وسیله افزایش پیدا می‌کند.

* هر رأی یک سیلی به گوش دشمنان است

وی ادامه داد: هر رأی مردم یک سیلی به گوش دشمنانی که سال‌هاست در حال انجام جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی هستند، است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی تلاش چند ماهه دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات را شکست خورده دانست و افزود: به علت این که مردم ما درک درستی از واقعیت‌های نظام و انقلاب دارند همه ساله و در همه انتخابات برگزار شده حضور پرشکوهی دارند.

گودرزی با اشاره به به راه افتادن موج بیداری اسلامی در کشورهای عربی گفت: هر رأی مردم مشروعیت نظام را بیشتر افزایش می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در رابطه با چگونگی واکنش دشمن به حضور شکوهمند مردم در انتخابات تصریح کرد: زمانی که مشاهده کنند که با وجود تمام هزینه‌هایی که کرده‌اند مردم حضور با صلابتی در انتخابات داشته‌اند، ناراحت شده و شکست خویش را قطعی می‌بینند.

گودرزی نظام جمهوری اسلامی را نظامی دانست که دینی بوده و بر پایه‌های اسلامی استوار است و بیان داشت: تا پشتوانه مناسبی مانند مردم در پشت نظام وجود دارد، مطمئنا دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول