اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 48 ساعت گذشته

بیش از یک تن مواد مخدر در نهبندان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشف و ضبط یک تن و 168 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در شهرستان نهبندان خبر داد.

بیش از یک تن مواد مخدر در نهبندان کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، امیر احمد علی گودرزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تقویت اقدامات نیروی انتظامی در سطح استان و مبارزه جدی با مواد مخدر در 48 ساعت گذشته دو محموله سنگین از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نهبندان کشف شد.
وی ادامه داد: با همکاری مردم و نیروی انتظامی یک دستگاه پژو که با سرعت زیاد در حال عبور از محور نهبندان و بیرجند بوده و با توجه به اجرای قوانین جدید راهنمایی رانندگی، این خودرو مورد تعقیب قرار گرفته و بعد از اجرای تیراندازی متوقف می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: از این خودروی پژو مقدار 760 کیلوگرم مواد مخدر کشف و در خودروی دیگری نیز مقداری قابل توجهی مواد مخدر کشف می‌شود.
گودرزی با بیان اینکه این دو محموله در مجموع به میزان یک تن و 168 کیلوگرم انواع مخدر بودند و در شهرستان نهبندان کشف و ضبط شدند، تصریح کرد: در راستای کشف این میزان مواد مخدر تعداد 47 نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی از کشف و ضبط میزان 24 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 9 ماه امسال در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان مواد مخدر کشف شده در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 16 درصد افزایش برخوردار بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در 9 ماه امسال تعداد 5 هزار و 164 نفر متهم و تعداد 713 دستگاه خودرو در راستای کشف مواد مخدر در استان توقیف شدند، ادامه داد: این میزان متهم دستگیر شده و خودروی توقیف شده در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.
گودرزی یادآور شد: امروز اقدامات مقابله‌ای با مواد مخدر و کشفیات مواد هدفمند شده و همکاری مردم با نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در جامعه خوب ارزیابی می‌شود.
وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای انسداد مرزهای استان به خبرنگار فارس گفت: در مجلس شورای اسلامی توجه جدی به این مهم شده و هم‌اکنون انسداد مرزهای استان با روند قابل ملاحظه‌ای در حال انجام است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون اعتبارات خوبی برای انسداد از طرف دولت مهرورز اختصاص یافته است، افزود: احداث خاکریز، کانال، تقویت پاسگاه‌های انتظامی، اختصاص سیستم‌های الکترونیکی، دوربین‌های دید در شب و تامین بالگرد در راستای انسداد مرزهای استان انجام شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول