اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای بزرگ‌ترین مانور در خراسان‌شمالی

85 روستای خراسان‌شمالی از برق پایدار بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: 85 روستای استان با اجرای بزرگ‌ترین مانور در خراسان‌شمالی از برق پایدار بهره‌مند شدند.

85 روستای خراسان‌شمالی از برق پایدار بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، سیدجواد حسینی اظهار کرد: بزرگ‌ترین مانور داخلی استان با نام «مانور برق‌آسای 17» با حضور 18 گروه اجرایی در منطقه راز و جرگلان خراسان‌شمالی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این مانور 120 نفر از نیروهای شرکت توزیع برق، اعم از نیروهای ستادی و توزیع برق شهرستان‌های استان به علاوه نیروهای 10 شرکت پیمانکاری با تمامی تجهیزات و امکانات فنی حضور داشتند، افزود: 10 کیلومتر شبکه توزیع برق در این مانور اصلاح و سرویس شد.

این مسئول آچارکشی، نصب لاین گارد در طول مسیر، تعویض اصلی (نگه‌دارنده سیم روی نقره) و تعویض یراق‌آلات فرسوده را از جمله اقدامات انجام شده طی این مانور عنوان کرد.

حسینی تصریح کرد: با توجه به عمر 25 ساله شبکه این منطقه، انجام این مانور چهار ساعته منجر به اصلاح شبکه در یکی از پرحادثه‌ترین نقاط استان شد.

وی یادآور شد: شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه راز و جرگلان و وزش بادهای موسمی شدید و همچنین صعب‌العبور بودن منطقه، عملیات وصل برق مجدد پس از هر بحران خاموشی را با مشکل مواجه می‌ساخت که با انجام این مانور تمامی مشکلات مذکور برطرف شد.

حسینی اظهار کرد: این مانور در روز جمعه با همکاری تحسین برانگیز همکاران به بهترین شیوه ممکن برگزار شد.

به گفته رئیس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، قریب به 400 میلیون ریال در اجرای این مانور صرف شده است.

به گزارش فارس، منطقه راز و جرگلان بزرگ‌ترین بخش شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان‌شمالی است که بیش از هشت هزار و 100 نفر خانوار آن در این مانور از نعمت برق برخوردار شدند.

انتهای پیام/63001/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول