اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق شهرستان آبیک:

شبکه فشار متوسط برای مقابله با حوادث ناشی از برق راهگشاست

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان آبیک گفت: شبکه فشار متوسط توزیع برق در شهرستان آبیک به عنوان یک پدافند غیرعامل در راستای مقابله با حوادث ناشی از برق راهگشاست.

شبکه فشار متوسط برای مقابله با حوادث ناشی از برق راهگشاست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احسان نوذری عصر شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: سناریوی مانور خطوط برق در شبکه فشار متوسط توزیع برق شهرستان آبیک نوشته شده است که بیشترین نقاط بدون برق در کم‌ترین زمان از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: خط برق روستای قره‌قباد شهرستان آبیک با اکیپی از شهرستان‌های استان قزوین دارای 120 خط سرویس دوره‌ای است که با این امر، ادبیات مشترک کار کردن در مسئولان نهادینه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در راستای مقابله با بحران قطعی برق در چند نقطه شهرستان آبیک، 5 هزار کیلومتر شبکه هوایی در شهرستان آبیک لحاظ شده است، چراکه حوادث اجتناب‌ناپذیر هستند.

نوذری خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی همراه با باد شدید احتمال پارگی و شکستگی تیرهای برق به ویژه در مناطق روستایی وجود دارد.

انتهای پیام/77006/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول